Aviseringar
Rensa alla

Projekt plan B


Ämnesstartare

se till att informera demonstranterna om denna geniala ideen 😛


   
Citera
Ämnesetiketter
tigr
 tigr

för lite våld, för lite tuttar, för lite dödsmetall

sammanfatta videon


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tigr:

sammanfatta videon

till demonstranterna: Börja diskutera om alternativ till det ekonomiska systemet och gör gärna research om zeitgeist eller earthships.


   
SvaraCitera

JoElite:

om zeitgeist

[zzz]


   
SvaraCitera

känns dessutom jätteseriöst att de har jättehög kentmusik i bakgrunden så man inte hör vad de säger


   
SvaraCitera

och klipp från V för vendetta


   
SvaraCitera
tigr
 tigr

JoElite:

zeitgeist eller earthships.

i lol'd


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tigr:

i lol'd

Meningen är dock inte att alla ska använda just DESSA ideer, det handlar om att vi borde börja diskutera alternativ till detta systemet eftersom att det inte fungerar, varför finner du det roligt :O?

Nintendos BFF:

känns dessutom jätteseriöst att de har jättehög kentmusik i bakgrunden så man inte hör vad de säger

Håller med, har hört samma kritik ifrån många, men angående själva budskapet vad tycker du om det?


   
SvaraCitera

JoElite:

Håller med, har hört samma kritik ifrån många, men angående själva budskapet vad tycker du om det?

orkade inte lyssna på det, men får känslan av att det mest är 14åringar som runkar till V for vendetta och tycker att det är coolt att leka revolutionär osv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

orkade inte lyssna på det, men får känslan av att det mest är 14åringar som runkar till V for vendetta och tycker att det är coolt att leka revolutionär osv.

jag är 19 och budskapet handlar inte om filmen v for vendetta, om du har sätt filmen så vet du nog ungefär varför en revolutions (jag kommer ändra världen x) ) video kan visa snuttar ifrån den.

Budskapet är: om ekonomin krashar så är det bra att ha en plan B..
Jag hoppas att 14 åringar kommer att onanera till den som du säger men jag tvivlar på det, den e mer inspirerande


   
SvaraCitera

Du tänker rätt men helt fel


   
SvaraCitera

dela ut gratisexemplar av "walden" istället. stilrenare, häftigare och verkligare.


   
SvaraCitera