Aviseringar
Rensa alla

Projektarbete!!??


Är ju såhär att man ska ha ett projektarbete sista året på gymnasiet och problemet är att jag har ingen blekaste aning om vad det ska handla om :S Känns så jävla jobbigt att det ska komma just nu när man har massor av annat plugg o sånt skit. Nån som har lite idéer? [smile]


   
Citera

Arbeta tillsammans med någon så att ni kan peppa varandra.
Välj något du är intresserad av, då går det lättare.

Svårt att komma med ämnesförslag när du inte skriver vilken linje du går, eftersom projektarbetet oftast ska vara någorlunda kopplat till linjen (fast det är kanske inte så på din skola?)


   
SvaraCitera

kan ju skriva det 😛 omvårdnad inriktning spa/fitness


   
SvaraCitera

USCH minns det där [sad] jag skrev en uppsats. rekommenderar inte det.


   
SvaraCitera

Ska skriva en bok. Vet inte vad jag har gett mig in på.


   
SvaraCitera

Jag vill inte[sad]


   
SvaraCitera

Harpyja:

Ska skriva en bok. Vet inte vad jag har gett mig in på

Hehe har en kompis som oxå ska göra det, men lycka till! Gillar man o skriva o har lite fantasi så går det säkert vägen 🙂


   
SvaraCitera

Redbulls:

Jag vill inte

Känner oxå det, så jag panikar som fan! 🙁


   
SvaraCitera

tror jag ska programmera, har ingen aning. [shake]


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

USCH minns det där jag skrev en uppsats. rekommenderar inte det.

Okej, ne det blir nog lite väl mycket för sen ska man ju skriva en rapport oxå och det är ju skitmkt som ska va med! :S


   
SvaraCitera

Leker med historierelaterade tankar.

Kanske en kritik av Simon Sebag eller någon annan hysterisk populärhistoriker.


   
SvaraCitera

I_am:

Okej, ne det blir nog lite väl mycket för sen ska man ju skriva en rapport oxå och det är ju skitmkt som ska va med! :S

mmm fast vi som skrev uppsatser behövde inte göra en rapport eftersom vi ändå skickade in loggbok till vår handledare varannan vecka [smile] men så kanske det inte är på din skola [cute]


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

mmm fast vi som skrev uppsatser behövde inte göra en rapport eftersom vi ändå skickade in loggbok till vår handledare varannan vecka [smile] men så kanske det inte är på din skola [cute]

Vi måste skriva PM/paper, loggbok flera gånger i veckan som vi lämnar in, lämna in slutprodukten och sedan rapporten[tard]


   
SvaraCitera

Harpyja:

Vi måste skriva PM/paper, loggbok flera gånger i veckan som vi lämnar in, lämna in slutprodukten och sedan rapporten

jag skickade inte ens loggbok varannan vecka, ibland fick hon en loggbok över 5 veckor på samma gång [blush]
din skola låter lite strängare [n]

Harpyja:

PM/paper

vad är det ens, liksom [tard]


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

mmm fast vi som skrev uppsatser behövde inte göra en rapport eftersom vi ändå skickade in loggbok till vår handledare varannan vecka men så kanske det inte är på din skola

Aha okej, de va ju lite najs isf [crazy] vet inte hur det är, men kan ju alltid fråga [smile]


   
SvaraCitera