Aviseringar
Rensa alla

PROJEKTARBETE I GYMNASIET


Ämnesstartare

Jag börjar 3:an nu efter sommaren. Då är det dags för projektarbetet!

Jag har haft funderingar på att testa olika bantnings dieter och se hur de negativt påerkar kroppen eller slå samman med en kompis där en av oss blir vegetarian x antal veckor och den andre kör på någon bantningsväg - sedan jämföra.

KOMPLICERAT och jag har inte bestämt mig för något. Förslag på tidigare projekt uppskattas![love]


   
Citera

Tror jag gjorde mitt om Hermann Hesse [tired]


   
SvaraCitera

Jag skrev om döden. Det var dödskul.


   
SvaraCitera

Wohoilikeit:

KOMPLICERAT

Jaaa, alltså.. för det första. Visst det är ett projektarbete men sen kommer nästa fråga, ska ni verklige veeeerkligen göra detta? Om du tänker en gång till. Vad det hela faktiskt innebär.

Jag vill inte rata er idé men det innebär att ni måste göra hälso-test för att se era värden som "friska" och sedan göra exakt samma test när ni genomfört själva grejen med bantningen. Alltså bara att tänka så långt, hur bra är det för er själva egentligen? Jag säger inget mer.

Tänker på hur jag själv skulle göra projektarbetet. Vi höll på flumma iväg på att videofilma hur det skulle vara att leva 2-3 månader ute i skogen... en grupp som har tält och sådan utrustning och en annan grupp som skulle leva på att klara sig utan sådan utrustning... vi tänkte om och sen blev vi 4 olika grupper till slut med helt olika projektarbeten och osams... hehe [no-no]


   
SvaraCitera

Irrelevante:

Jag skrev om döden. Det var dödskul.

lol'd

mitt projekt arbete sög så mycket häst pung att jag fick ont i munnen. Senaste året sen jag gått ut har jag haft typ 10 olika as grymma ideér på vad jag borde gjort.


   
SvaraCitera

wakajwaka:

Senaste året sen jag gått ut har jag haft typ 10 olika as grymma ideér på vad jag borde gjort.

Seså, ut med dem.. Vad var det för ideér?


   
SvaraCitera

jag och min kompis hade samma idé som du! men vi valde något annat istället har jag för mig, minns inte vad nu dock [shake]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera