Aviseringar
Rensa alla

projektarbetsredovisning


Ämnesstartare

Hatar det hära just nu. Vi är tre som jobbar i lag. Varav en av det jag jobbar me har inte vissat nåt större intresse hon vill som bara glida med. Vi direr ett företag som vi ska Avvekla nu och redovisa m.m. Hon fattar som inte att allt hon missar drar ner hennes betyg. Men men hennes problem orkar inte bry mig mer i henne. Vi slutar snart skolan och ska ha våran redovisning nu på måndag. Jag och och hon jag skrev redovisningen med kommer vara där och göra det här. Kommer hon får hon väl vara med. Men jag hade inte tänkt skriva nåt åt ne. Får hon göra själv. Vi säger ämnet hon ska prata om. Sen får hon stå sitt kast. kastar hon bort de så visst gör de då. Blir så arg [mad] på henne när hon tydligen förväntar sig att jag och den andra då ska göra jobbet. De är då inte första gången hon sviker och inte kommer. De är fler som börjar bli arga här [shake]. Sen tyck inget fungera som jag vill heller just nu så. Åååååååå. va ska man göra??? Hatar det hära alltså. Morrrrr.
Va bara tungen att säga de hära. Känns som att de får gå ut över alla andra för att hon sviker och inte kommer [sad]
För ska man göra saker så, ska man väl ändå vara där eller? man ska väl inte vara "sjuk" eller jag råka somna om.


   
Citera

Förlåt men jag fattar absolut INGENTING.
Men om hon sviker alla och inte kommer, säg till läraren att hon inte borde få betyg, klottra ner hennes skåp?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hehe, hur många gånger har man inte varit i en liknande situation.. Bara att lära sig och aldrig mer göra misstaget att dela in sig med sådana där.. 🙁


   
SvaraCitera

Om du testar att använda skiljetecken och styckesindelning kanske någon orkar läsa igenom din långa rant?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lillsen10:

säg till läraren att hon inte borde få betyg, klottra ner hennes skåp?

v måste skriva logbok så varje gång hon inte är med så står de där.
klottra ner hennes skåp?? [shake]

Gabrielle:

Bara att lära sig och aldrig mer göra misstaget att dela in sig med sådana där.. 🙁

sista året så jag slipper henne nu [smile]

Gentlernen:

Om du testar att använda skiljetecken och styckesindelning kanske någon orkar läsa igenom din långa rant?

jag vet att de blir lättare då att läsa men va sur när jag skrev de och orkade inte tänka så mycket på de när jag skulle göra annat med. sorry


   
SvaraCitera