Aviseringar
Rensa alla

Proteindrycker-muskelbyggande


Ämnesstartare

tjenna, nu äre så här att jag har börjat träna thaiboxning, och jag är ungefär 170cm och väger typ 60kg, någon som vet nå bra Proteindrycker-muskelbyggande för själva sporten thaiboxning ?, för man gör av med mkt Energie. och jag är riktigt dålig på sånt där med pulver och vad man ska ha, just nu har jag "gainer mega recovery". men jag skulle vilja testa nå nytt, så om någon har nå att rekommendera så äre bara att hojta till. tack iförhand.[y]


   
Citera

Hur mycket tränar du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Hur mycket tränar du?

2-4 ggr i veckan


   
SvaraCitera

Optimum Nutrition whey är bra. Smakar gott också.

Vill du ha något energirikt så käka nötter. Protein och framför allt fettrikt. Bra fetter.


   
SvaraCitera

passaro:

Optimum Nutrition whey är bra.

Berätta mer... [wink]


   
SvaraCitera

hönzgoggel:

Berätta mer... [wink]

Är väl den som jag känt har fungerat bäst för mig, sedan att den är god att dricka. Sedan smaksätter de på naturligt vis. Naturligtvis inte enbart, men stor del, är nog en av anledningarna till att den faktiskt är god.

Dessutom rätt billig. Klumpar inte heller.

Har provat en hel del värdelöst, vidrig smak och klumpar som bara den.[tard]


   
SvaraCitera

Protein är viktigt men för att bygga muskler måste du öka i vikt,och för det behövs kalorier, så utöver att du käkar mycket mer protein eller tar protein pulver så måste du framförallt äta större portioner utav din mat alternativt fler måltider.


   
SvaraCitera

passaro:

Är väl den som jag känt har fungerat bäst för mig

Hur kände du det? [wink][wink][wink]

Nä men, du förstår vad jag menar... Säger detta bara för att den är så dyr! Smaken och konsistensen är dock hur bra som helst [y]


   
SvaraCitera

Jag tycker Gainer Pro Choklad smakar gott...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Vill du ha något energirikt så käka nötter. Protein och framför allt fettrikt. Bra fetter.

några speciella nötter ? och hur ofta ska man käka de ? , och när ?, menar du att nötter är fettrikt ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

god att dricka

den som jag dricker den spydde jag av dom 2 första gångerna och nu måste jag hålla för näsan , halsa / och dricka ett vattenglas efter , annars spyr jag :P,

passaro:

Klumpar inte

och min blir ganska klumpig,


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

WaterTiger:

Protein är viktigt men för att bygga muskler måste du öka i vikt,och för det behövs kalorier, så utöver att du käkar mycket mer protein eller tar protein pulver så måste du framförallt äta större portioner utav din mat alternativt fler måltider.

jo jag vill öka i vikt men jag vet inte vad jag ska typ äta för att må bra men även öka vikt :P, man ska väll inte precis käka hambrugare hela tiden :P, vad rekommenderar du att man kan käka för mat för att få i sig de rätta sakerna ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hemlight:

Jag tycker Gainer Pro Choklad smakar gott...

har dock inte smakat den, men smaka aldrig jordgubb, gainer mega revocvery :P,


   
SvaraCitera

passaro:

Vill du ha något energirikt så käka nötter. Protein och framför allt fettrikt. Bra fetter.

Undvika saltat då? - Är det inte mycket fett i nötter? Även om det är nyttigt fett...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Optimum Nutrition whey

asså vad gör den då ? läste litte om den , men stog typ bara vad den innehöll, men ökar man muskler?,eller minskar den muskel nedbrytning ? T.ex


   
SvaraCitera