Aviseringar
Rensa alla

proteinpulver


sylar:

Det blir visst klimpar ändå, vad tror du att jag använt?

Använden sked o rör runt lite också om du behagar. Annars kvarstår väl bara alternativen att svälja allt snabbt, eller stunta i det totalt. :/


   
SvaraCitera

sculptura:

Använden sked o rör runt lite också om du behagar. Annars kvarstår väl bara alternativen att svälja allt snabbt, eller stunta i det totalt. :/

Går bra att dricka, fast det är lite synd att det alltid är lite pulver som inte löses upp. Är väl bara att acceptera antar jag, tror det är lite gammalt : p


   
SvaraCitera

sylar:

Går bra att dricka, fast det är lite synd att det alltid är lite pulver som inte löses upp. Är väl bara att acceptera antar jag, tror det är lite gammalt : p

Testa annat märke annars, Det är ibland rätt stor skillnad mellan produkter.


   
SvaraCitera

Blandade icke smaksatt pulver med vatten i dag, det gick bra faktiskt.


   
SvaraCitera

Har en polare som är livrädd för sötninsmedel, han köpte en 10kilos säck med grisfoder(proteinpulver). Smakar helt okej men ser lite skumt ut med den säcken inne på hans rum.

Om du inte rädd för sötsninmedel och bara vill ha bra/billigt/gott protein kan jag rekommendera whey-80 mint. googla det


   
SvaraCitera

teng1l:

Har en polare som är livrädd för sötninsmedel

Whey-80 naturell då?


   
SvaraCitera

kille_1986:

Whey-80 naturell då?

Aldrig hört talas om det. Dock är grisfodret galet billigt jämfört med whey80, är säkert därför han körde på det.


   
SvaraCitera

Prova att blanda ut det med mjölk och Oboy Light.


   
SvaraCitera

Efter träning = med vatten
Annars = med mjölk


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera