Aviseringar
Rensa alla

Proteintillskott - Isolate FX


Ämnesstartare

Hej, jag har styrketränat ett tag nu och funderar starkt på att börja med proteintillskott.

Efter att ha surfat runt lite hittade jag www.gymvaruhuset.com där i stort sätt alla tillskott är märkbart billigare än resterande websidor jag besökt.

Min fråga är: hur kommer det sig att dessa tillskott är så billiga?

vad skiljer dem åt?

Är det någon som har testat isolate FX, mass Fx eller någon av de andra fx-tillskotten från denna sida?

Vad bör man tänka på i jakten efter det, för mig, perfekta tillskotet?


   
Citera

Dyrt är bäst.


   
SvaraCitera

Jämför innehållsförteckningen:) Vissa kanske är billiga men du måste ta desto större portion för att få i dig samma mängd protein som ett dyrare märke.

Det kan ju också vara kvalitén på råvarorna och hanteringen så är sämre hos de billigare märkena.

Googlade lite och det skall nog vara grönt för Isolate FX.

Lycka till!

//TrainingGround


   
SvaraCitera

Ett mer prisvärt proteintillskott än Isolate FX hittar du inte. Innehåller högvärdigt protein, utan aspartam och laktos. 90g protein per 100g pulver är riktigt bra, jag kör själv på det och många andra jag känner!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

yoakim1:

Ett mer prisvärt proteintillskott än Isolate FX hittar du inte. Innehåller högvärdigt protein, utan aspartam och laktos. 90g protein per 100g pulver är riktigt bra, jag kör själv på det och många andra jag känner!

SUPER! Ska testa det under en period 🙂


   
SvaraCitera

Nu håller inte jag på med styrketräning iof sig men däremot motionerar jag mycket men jag tycker ju att det är mycket godare att smälla i mig mängder med god proteinrik mat... kött-, fisk- och fågel... än att smälla i mig proteinpulver. [sad]


   
SvaraCitera

stoner:

Nu håller inte jag på med styrketräning iof sig men däremot motionerar jag mycket men jag tycker ju att det är mycket godare att smälla i mig mängder med god proteinrik mat... kött-, fisk- och fågel... än att smälla i mig proteinpulver.

Håller med! Och det skall man absolut göra. Proteinshakes är inget substitut, det är ett tillskott. Det skall alltså användas i samband med andra födoämnen.


   
SvaraCitera

Dennis:

Håller med! Och det skall man absolut göra. Proteinshakes är inget substitut, det är ett tillskott. Det skall alltså användas i samband med andra födoämnen.

Frågan är väl om man äter proteinrik mat om man verkligen behöver proteintillskott i form av proteinpulver?


   
SvaraCitera

stoner:

Frågan är väl om man äter proteinrik mat om man verkligen behöver proteintillskott i form av proteinpulver?

Nej, frågan är det TS undrar över i sin förstapost. [party]

Vi vet inte ifall TS verkligen behöver proteintillskott, du kanske behöver om du tränar hårt medans TS tränar mindre och behöver då äta mer eller ifall TS tar steroider kanske han skall äta 5kg proteinpulver i veckan plus redlöst mycket mat.


   
SvaraCitera