Aviseringar
Rensa alla

proud virgins unite


Ämnesstartare

att vara oskuld i dagens samhälle är sedd som en dålig grej. sex har blivit en valuta. Att inte kunna stänga ens Ben har blivit en bra grej. Att skitungar unga som 13 förlorar oskulden är fel och äckligt, och om två under 15 har sex med varran så då våldtäcker dom varran. Det är en annan grej, man borde vara äldre än 15 för att vara byxmynding. Man borde vara typ 25. Man borde också bara göra det för fortplantning.   jag tycker att man inte borde kalla kvinnor horror om dom gillar sex dock, man borde kalla ALLA horror för det. 

att vara oskuld är vädligt svårt, folk tycker du är konstig och kan inte förstå hur man kan inte kan vilja göra den snuskiga, äckliga synden. Att inte vilja ha sex med 400 folk samtidigt tycker dom är konstigt. 

låt mig säga så här:

(Spoilers All) Unofficial /r/ASOIAF Losers' Tournament ...Prästkrage (blomma) â Wikipedia

titta på den här blomman. fin va? Ser du hur ren och vacker den här är. den har allt den behöver.

(Spoilers All) Unofficial /r/ASOIAF Losers' Tournament ...
oj oj oj! nu har nån tagit av dens finna pedaler! inte så vacker längre , va?

det som jag försöker säga är sex gör dig äcklig och oren. Detta betyder att både kvinnor och män som har massa sex är äckliga och orena. 
Oskulder är rena och fina, iallafal lite mer än sex-folket. Jag tycker oss stolta oskulder borde göra ett community så vi kan har varrandra så vi inte måste vara ensamma och ashamed längre. Vi kan vara starka tillsammans.  Jag ska jobba på en flagga för vår community, och jag har gjort en websida vi kan ha. den är på engelska så jag kan ha en större publik.  


   
Citera

Vart kan jag bidra med pengar till denna ideen?
Du, jag skulle vilja tillägga till dig, att sex är precis som du säger någonting allvarligt och har en större effekt på ens själ och tankar än man kan tro.
Men, vill tillägga att sex efter giftemål är bra och kritiskt.
Gud sa till oss att populera jorden, själv vill jag ha massor av barn men jag vill spara mig till min framtida fru, även om jag inte har gjort det egentligen för jag har vart väldigt fel ute förr i världen, men jag är 25 år, det händer en del på den tiden.
IALLAFALL!
Länka din hemsida!!!
MYCKET BRA OCH TREVLIG IDE, hur kan jag hjälpa?


   
SvaraCitera

kawaiijesus187: det som jag försöker säga är sex gör dig äcklig och oren. Detta betyder att både kvinnor och män som har massa sex är äckliga och orena.

Så med andra ord är dina föräldrar är äckliga och orena?

Sex i sig är ingen synd och det är knappast så att man ligger runt med "400" pers bara sådär. Väldigt tråkig tråd där du försöker lägga skuldkänslor på folk.


   
SvaraCitera

Hög eller?


   
SvaraCitera

Lav:

Så med andra ord är dina föräldrar är äckliga och orena?

Sex i sig är ingen synd och det är knappast så att man ligger runt med "400" pers bara sådär. Väldigt tråkig tråd där du försöker lägga skuldkänslor på folk.

Dra inte din slutsats aldelles för snabbt.
Ännu har du inte frågat människan vad man kan ta och göra för att bli fri ifrån sina synder.
Du har bara hört halva berättelsen hitills.


   
SvaraCitera

kawaiijesus187:  Jag ska jobba på en flagga för vår community, och jag har gjort en websida vi kan ha. den är på engelska så jag kan ha en större publik.  

Här är mitt förslag, jag tycker vi binder samman våra community's du och jag!
Om vi jobbar tillsammans så blir det bra.
Tänkte jag kunde bidra med en video till din hemsida och tala om varför jag anser att det är viktigt att vara noggrann med vem man har samlag med.
Jag personligen gör mina saker på svenska, för att 10 miljoner människor är många nog för mig och jag anser att vi behöver bli uppfostrade under svenskan, vårt modersmål och koppla alla de svenska orden till hårda livslektioner.
Förstår du vad jag menar?
Jag kan hjälpa också att skriva eller allt  möjligt så hör av dig.
Förressten, tänkte du behöver pengar till en kamera, den jag har kostar 2 tusen, den borde du spara ihop till.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lav:

Så med andra ord är dina föräldrar är äckliga och orena?

Sex i sig är ingen synd och det är knappast så att man ligger runt med "400" pers bara sådär. Väldigt tråkig tråd där du försöker lägga skuldkänslor på folk.

nej, man är bara äcklig om man gör det för nöje. Dom gjorde det för att skapa mig och min syster. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BibelnMedJoel:

Här är mitt förslag, jag tycker vi binder samman våra community's du och jag!
Om vi jobbar tillsammans så blir det bra.
Tänkte jag kunde bidra med en video till din hemsida och tala om varför jag anser att det är viktigt att vara noggrann med vem man har samlag med.
Jag personligen gör mina saker på svenska, för att 10 miljoner människor är många nog för mig och jag anser att vi behöver bli uppfostrade under svenskan, vårt modersmål och koppla alla de svenska orden till hårda livslektioner.
Förstår du vad jag menar?
Jag kan hjälpa också att skriva eller allt  möjligt så hör av dig.
Förressten, tänkte du behöver pengar till en kamera, den jag har kostar 2 tusen, den borde du spara ihop till.

tack, min vän! det låter bra!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BibelnMedJoel:
Vart kan jag bidra med pengar till denna ideen?
Du, jag skulle vilja tillägga till dig, att sex är precis som du säger någonting allvarligt och har en större effekt på ens själ och tankar än man kan tro.
Men, vill tillägga att sex efter giftemål är bra och kritiskt.
Gud sa till oss att populera jorden, själv vill jag ha massor av barn men jag vill spara mig till min framtida fru, även om jag inte har gjort det egentligen för jag har vart väldigt fel ute förr i världen, men jag är 25 år, det händer en del på den tiden.
IALLAFALL!
Länka din hemsida!!!
MYCKET BRA OCH TREVLIG IDE, hur kan jag hjälpa?

ja tack, jag glömde ta in det om giftemål. Jag håller med om det.

http://virginityisagify.simplesite.com/

Du skulle kunna hjälpa med att bäratta folk om min sida. 


   
SvaraCitera

kawaiijesus187:

tack, min vän! det låter bra!

Har du youtube?


   
SvaraCitera

kawaiijesus187:

ja tack, jag glömde ta in det om giftemål. Jag håller med om det.

http://virginityisagify.simplesite.com/

Du skulle kunna hjälpa med att bäratta folk om min sida. 

Sweet, gör ditt upplägg om hur hela situationen ser ut.
Ja - att ha sex hit och dit förstör för de hållbara relationer i ens liv som man hellre bör satsa sin tid och kraft på.
Ja - Nog känner man sig äcklig igenom att ofreda sin kropp och själ på det viset.
Ja - Giftemål är ett måste innan sex, tro mig jag flyttade faktiskt ut till en kojja i skogen i tre månader över en vinter JUST för att få svar på exakt denna frågan..
HUR går man in i en relation på en hälsosamt vis?
Med minimal risk att få hjärtat brustet, i onödan.

Jag vart i celibat i ett väldans tag och ansåg inte att jag var förståndig nog att ha någonting som helst att göra med sex innan jag fått mina svar.
Nu har jag äntligen förstått att svaret är sex efter giftemål.
Så, vad är din story?
Har någon förått dig för att istället ha sex hit och dit?
Samma hände mig, men den tjejen har fått smaka sin egen medicin, av livet.. inte av mig.


   
SvaraCitera

Det blir intressant att se din sida växa !


   
SvaraCitera

kawaiijesus187: nej, man är bara äcklig om man gör det för nöje

Fast riktigt så skrev du inte i ditt första inlägg.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BibelnMedJoel:
Vart kan jag bidra med pengar till denna ideen?
Du, jag skulle vilja tillägga till dig, att sex är precis som du säger någonting allvarligt och har en större effekt på ens själ och tankar än man kan tro.
Men, vill tillägga att sex efter giftemål är bra och kritiskt.
Gud sa till oss att populera jorden, själv vill jag ha massor av barn men jag vill spara mig till min framtida fru, även om jag inte har gjort det egentligen för jag har vart väldigt fel ute förr i världen, men jag är 25 år, det händer en del på den tiden.
IALLAFALL!
Länka din hemsida!!!
MYCKET BRA OCH TREVLIG IDE, hur kan jag hjälpa?

ja tack, jag glömde ta in det om giftemål. Jag håller med om det.

http://virginityisagify.simplesite.com/
 
jag vet inte hur jag ska få pengar, jag har ingen patreon. Jag vet inte rikigt hur jag ska använda dom heller. 

Du skulle kunna hjälpa med att bäratta folk om min sida.

Lav:

Fast riktigt så skrev du inte i ditt första inlägg.

jag skriver inte så bra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BibelnMedJoel:

Sweet, gör ditt upplägg om hur hela situationen ser ut.
Ja - att ha sex hit och dit förstör för de hållbara relationer i ens liv som man hellre bör satsa sin tid och kraft på.
Ja - Nog känner man sig äcklig igenom att ofreda sin kropp och själ på det viset.
Ja - Giftemål är ett måste innan sex, tro mig jag flyttade faktiskt ut till en kojja i skogen i tre månader över en vinter JUST för att få svar på exakt denna frågan..
HUR går man in i en relation på en hälsosamt vis?
Med minimal risk att få hjärtat brustet, i onödan.

Jag vart i celibat i ett väldans tag och ansåg inte att jag var förståndig nog att ha någonting som helst att göra med sex innan jag fått mina svar.
Nu har jag äntligen förstått att svaret är sex efter giftemål.
Så, vad är din story?
Har någon förått dig för att istället ha sex hit och dit?
Samma hände mig, men den tjejen har fått smaka sin egen medicin, av livet.. inte av mig.

personligen var jag våldtagen som en ugn pojk. skulle vara traumatizerad igen om hade sex. 


   
SvaraCitera