Aviseringar
Rensa alla

proud virgins unite


Ämnesstartare

kawaiijesus187:

personligen var jag våldtagen som en ugn pojk. skulle vara traumatizerad igen om hade sex. 

*om jag hade sex


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BibelnMedJoel:

Har du youtube?

nae, inte riktigt


   
SvaraCitera

Eller så kan man låta folk göra som de vill i den frågan, det är inte precis så att det påverkar dig ändå. Varför skapa problem där det inte finns några?


   
SvaraCitera

kawaiijesus187:

personligen var jag våldtagen som en ugn pojk. skulle vara traumatizerad igen om hade sex. 

, Gud kan hela alla sår.
Han har givit oss naturen, jag föreslår att du lägger dig på ett berg och utför lite fotosyntesis.. Alltså sola.
Och lyssna på en bäck !
förbli också i konstant bön, och sjung till Gud varje dag.


   
SvaraCitera

kawaiijesus187:

nae, inte riktigt

Jag har youtube, om du bara har ett konto så kan jag prenumerera och så kan vi hålla kontakten där med!


   
SvaraCitera

Ruttenfisk:
Eller så kan man låta folk göra som de vill i den frågan, det är inte precis så att det påverkar dig ändå. Varför skapa problem där det inte finns några?

Det påverkar mig om mina vänner och nära lever på ett ostabilt sätt, och hur påverkar det dig att Kawaii vill låta folk veta hur det ligger till med sex?


   
SvaraCitera

Att tycka att sex är äckligt är ganska subjektivt men jag undrar ju hur fan man kan tycka nåt sånt. Människor är gjorda för sex och att inte vilja ha det tycker jag är jävligt konstigt.

Samtidigt så håller jag med om att man inte ska ligga runt med vem som helst eller med så många som möjligt. 


   
SvaraCitera

Varför är de här trollen kvar? 


   
SvaraCitera

Lazarus:
Att tycka att sex är äckligt är ganska subjektivt men jag undrar ju hur fan man kan tycka nåt sånt. Människor är gjorda för sex och att inte vilja ha det tycker jag är jävligt konstigt.

Samtidigt så håller jag med om att man inte ska ligga runt med vem som helst eller med så många som möjligt. 

Det är inte fint att svära.


   
SvaraCitera
Haien

Nog med um för idag...


   
SvaraCitera
OyottA

Lazarus:
Att tycka att sex är äckligt är ganska subjektivt men jag undrar ju hur fan man kan tycka nåt sånt. Människor är gjorda för sex och att inte vilja ha det tycker jag är jävligt konstigt.

Samtidigt så håller jag med om att man inte ska ligga runt med vem som helst eller med så många som möjligt. 

Håller med, sex är naturligt, om det är ngt vi absolut onte behöver är det mer tabu om våra kroppar, bland annat sex


   
SvaraCitera

BibelnMedJoel:

Det är inte fint att svära.

Äsch. 


   
SvaraCitera

ja ä it bättre eller sämre än nån bara för att jag har upptäckt världen/mig själv. Vi är svenskar, vars är liberalismen i dig?


   
SvaraCitera

kawaiijesus187:
att vara oskuld i dagens samhälle är sedd som en dålig grej. sex har blivit en valuta. Att inte kunna stänga ens Ben har blivit en bra grej. Att skitungar unga som 13 förlorar oskulden är fel och äckligt, och om två under 15 har sex med varran så då våldtäcker dom varran. Det är en annan grej, man borde vara äldre än 15 för att vara byxmynding. Man borde vara typ 25. Man borde också bara göra det för fortplantning.   jag tycker att man inte borde kalla kvinnor horror om dom gillar sex dock, man borde kalla ALLA horror för det. 

att vara oskuld är vädligt svårt, folk tycker du är konstig och kan inte förstå hur man kan inte kan vilja göra den snuskiga, äckliga synden. Att inte vilja ha sex med 400 folk samtidigt tycker dom är konstigt. 

låt mig säga så här:

(Spoilers All) Unofficial /r/ASOIAF Losers' Tournament ...Prästkrage (blomma) â Wikipedia

titta på den här blomman. fin va? Ser du hur ren och vacker den här är. den har allt den behöver.

(Spoilers All) Unofficial /r/ASOIAF Losers' Tournament ...
oj oj oj! nu har nån tagit av dens finna pedaler! inte så vacker längre , va?

det som jag försöker säga är sex gör dig äcklig och oren. Detta betyder att både kvinnor och män som har massa sex är äckliga och orena. 
Oskulder är rena och fina, iallafal lite mer än sex-folket. Jag tycker oss stolta oskulder borde göra ett community så vi kan har varrandra så vi inte måste vara ensamma och ashamed längre. Vi kan vara starka tillsammans.  Jag ska jobba på en flagga för vår community, och jag har gjort en websida vi kan ha. den är på engelska så jag kan ha en större publik.  

På den översta bilden hittade jag ingen stjälk på blomman. Den svävar. Men på den nedre så hittade jag stjälken plötsligt. Måste va en så kallad "X file" för Mulder att lösa... Rodnar


   
SvaraCitera
Mumzel

Jag förstår vad du menar, men som sagt, de e upp till folk vem de vill knulla med.

Tycker att personer som har sex för skoj skull är rätt äckligt. 

De finns ju undantag där man har trott man var tsm, eller man blev nästan tvungen. Men man märker på personer om dem e ute efter snabbligg eller något seriöst.

Men jag personligen har inget emot oskulda, de e en ganska onödig skit egentligen. Däremot om jag e tsm med en som e oskuld blir ja nervös om han kan ej stoppa in men de lär man sig med tiden. Intressant inlägg x)


   
SvaraCitera