Aviseringar
Rensa alla

Prova det här personlighetstestet och kolla hur väl det stämmer in på dig själv..


Ämnesstartare

Hjälp mig att få ihop 100 svar på min enkät i mitt gymnasiearbete som handlar om Myers-Briggs Type Indicators (MBTI) som är en av världens mest använda personlighetstestet genom att svara på min enkät som innehåller frågor, testet och personlighetstyperna. Det skulle uppskattas så himla mycket!! Det bör inte ta allt för lång tid och testet är anonymt. Jag skulle bli jätteglad om du skulle vilja bidra till min undersökning, min frågeställning i Gymnasiearbetet är om mbti kan redogöra vår karaktär, alltså personlighet. 

Länk till enkäten, testet:


   
Citera

KlarMycket glad


   
SvaraCitera

När man kommer till:

"Räkna ihop vilket du fick mest utav följande:
E-I
S-N
T-F
J-PFick du exempelvis 3E och 4I blir du I. Skriv sedan ihop bokstäverna på varje del och det bildar din personlighetstyp exempelvis: INTP."
Så kan man inte längre se vad man svarat innan, så är lite svårt att göra det om man inte på förhand vet att man skall räkna.


   
SvaraCitera

Done! Blev en ST:are! 🙂 Stämmer nog ganska bra överens. Sen vad som jag har som ideal och hur det ser ut i verkligheten ter sig lite olika. Men jag är rätt ordningsam ja. 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte Jung:
När man kommer till:

"Räkna ihop vilket du fick mest utav följande:
E-I
S-N
T-F
J-PFick du exempelvis 3E och 4I blir du I. Skriv sedan ihop bokstäverna på varje del och det bildar din personlighetstyp exempelvis: INTP."
Så kan man inte längre se vad man svarat innan, så är lite svårt att göra det om man inte på förhand vet att man skall räkna.

Jag har ändrat så man vet det nu innan man ska svara på frågorna dock kan man alltid gå tillbaka i formuläret via en knapp längst ner där det står ”Bakåt”. Men du måste bläddra längst ner för att se den. 


   
SvaraCitera