Aviseringar
Rensa alla

Provade att äta korv, det gick inte bra och nu är jag vegan [sad] Hur fan kan man äta det?


Ämnesstartare

Luna Lovegood:

Du tänker inte så ofta på något alls va?

Eh jo [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

korv är vidrigt. särskilt kokt


   
SvaraCitera

Korv är anledning till att jag blev vegetarian när jag var typ 5 år gammal.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tl;dr


   
SvaraCitera

Carrexiz:

Eh jo [confused]

Jasså, du verkar tom.


   
SvaraCitera

När vi är på landet så slaktar vi vårt eget kött, då vet vi att det är fräscht, innehåller de ingredienser vi vill att det ska innehålla osv. osv.

Jag älskar den där smaken av en blodig biff, av nymald korv eller liknande. Jag kan inte förstå hur du tycker det är äckligt, människan är ett rovdjur. Vi ska äta kött. Om alla tänkte som du från första början hade det varken funnits växter på jorden eller människor.

Men jag tycker att du ska fortsätta med det du gör, mer kött till oss. Och kom inte med något skit om att djur lider av att du äter kött, de lider mer när du äter grönsaker och frukter som tar deras plats, man skövlar deras boende för att få plats för odling, man använder de som redskap och så vidare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Carrexiz:

Sjukt att tänka sådär mycket kring det [shake]

om vi (människan) inte tänkte över saker utan bara agerat naturligt skulle vi fortfarande hänga i ett träd nånstans


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

... och kasta skit på varandra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MaxVoltage:

man skövlar deras boende för att få plats för odling, man använder de som redskap och så vidare.

Image
är det detta boende du menar?[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag förstår inte ens hur köttätare kan äta grillkorv, så jävla äckligt. Jag hatar ihopsmalda köttslamsor som är ihopgeggade med en massa skit, fy.


   
SvaraCitera

Nintendo:

Jag förstår inte ens hur köttätare kan äta grillkorv, så jävla äckligt. Jag hatar ihopsmalda köttslamsor som är ihopgeggade med en massa skit, fy.

Om du maler din egen korv kan du se till så att du bara får kött och inte ben och sånt. Mycket godare. Det finns också på ostbutiker och liknande, gjorda på 100% kött.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Jag förstår inte ens hur köttätare kan äta grillkorv, så jävla äckligt. Jag hatar ihopsmalda köttslamsor som är ihopgeggade med en massa skit, fy.

det är fan det äckligaste man kan äta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MaxVoltage:

Om du maler din egen korv kan du se till så att du bara får kött och inte ben och sånt. Mycket godare. Det finns också på ostbutiker och liknande, gjorda på 100% kött.

DET HÄR VAR JU JÄVLIGT RELEVANT. Nä.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

det är fan det äckligaste man kan äta.

[y]


   
SvaraCitera

Nintendo:

DET HÄR VAR JU JÄVLIGT RELEVANT. Nä.

Du menar att allt på ungdomar.se är relevant?


   
SvaraCitera