Aviseringar
Rensa alla

Pryd och oskuld


Ämnesstartare

Jag hatar det här egentligen.

Är otroligt pryd, alla säger det, hatar att prata om sex och liknande, rodnar bara. När jag var ute och dansa så blev en kille intresserad, försökte kyssa mig, ta på min rumpa, men jag sa bara nej.

Är det fel av mig som vill hitta nån slags kärlek och att första gången kommer bli magisk? Är det bara jag som är naiv och blåögd?

Tycker personligen inte om min vikt, men samtidigt så finns det massa tjejer som väger mycket mer än jag och som ser sämre ut än jag (enligt migsjälv då, lite själviskt kanske) som ändå blev av med oskulden när de var typ 15.

Och nej, jag är inte direkt desperat, (uppenbarligen eftersom jag ratar folk), jag förstår bara inte varför jag inte kan finna någon för?


   
Citera

Gullregn:

Är det fel av mig som vill hitta nån slags kärlek och att första gången kommer bli magisk?

Nejdå. Vill du vara kär i den du har sex med första gången så låt det bli så.

Gullregn:

jag förstår bara inte varför jag inte kan finna någon för?

Tänk inte så mycket på det utan låt det komma när det kommer.

Nu kommer förmodligen flera skriva något i stil med: "skit i att vänta på något magiskt, det blir det inte, knulla bara, det är inget speciellt med det."

Stå fast vid vad du själv tycker. Om du inte vill ha sex med vemsomhelst närsomhelst så ha inte det.


   
SvaraCitera

Magi finns inte.


   
SvaraCitera

Är man kräsen får man ligga mindre och ligger man inte alls förblir man såkallad oskuld.

Det finns inget rätt och inget fel, bara vad du tycker du mår bra av.


   
SvaraCitera

är pryd och oskuld med betydligt lägre förväntningar


   
SvaraCitera
mynona

Gullregn:

Är det fel av mig som vill hitta nån slags kärlek och att första gången kommer bli magisk? Är det bara jag som är naiv och blåögd?

Nej, det är inte fel. Det som är rätt är att göra som du själv vill. Vill du ha ett harem av kks så gör det; vill du dö oskuld så gör det; kort sagt, du kan själv välja om du vill skilja på sex och kärlek eller inte. Finns det något område där människor bör få vara individer är det inom sitt sexualliv.


   
SvaraCitera

Så länge man trivs med den man är så får man göra vad man vill, för det är det enda viktiga.

Jag själv t.ex. skulle aldrig dricka alkohol eller ha sex med en random. Och så länge som jag trivs med det kommer jag fortsätta med det =D


   
SvaraCitera

Asså du är ju den som ska må bra. Sex är mkt överskattat och du kommer antagligen tänka "aha var det allt" när du haft sex första gången. Förhoppningsvis blir det bättre med prince charming, så vill du vänta på honom, gör det. Lyssna inte på normer osv.


   
SvaraCitera

Äh, fjöl av.


   
SvaraCitera

Gullregn:

Är det fel av mig som vill hitta nån slags kärlek och att första gången kommer bli magisk?

Vadå, vill du ha sex med en trollkarl eller?[confused]


   
SvaraCitera

Gullregn:

Är det fel av mig som vill hitta nån slags kärlek och att första gången kommer bli magisk? Är det bara jag som är naiv och blåögd?

Det är nog större chans att tionde eller tjugofjärde gången blir "magisk".


   
SvaraCitera

kebu12:

Vadå, vill du ha sex med en trollkarl eller?[confused]

Hahaha [love]


   
SvaraCitera

Du är ju den du är och känner det du känner. Låt ingen annan och deras ev syn på en sådan personlig grej påverka dig.


   
SvaraCitera
Exner

isola:

Låt ingen annan och deras ev syn på en sådan personlig grej påverka dig.

meta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

Vadå, vill du ha sex med en trollkarl eller?

Ha-ha, nej, inte direkt, vill väl bara att det ska vara mer än att man är full och har sex på toan med ett one night stand...


   
SvaraCitera