Aviseringar
Rensa alla

Pryd och oskuld


Jag är inte särskilt pryd, men jag har aldrig raggat på krogen, och tycker heller inte att det är speciellt intressant att bli raggad på heller där. Man kan få så mycket bättre och jag tycker du gör rätt i att inte ta första bästa skit! Du kan hitta killar som är tusen gånger bättre någon annanstans istället! [smile]


   
SvaraCitera

Gullregn:

Ha-ha, nej, inte direkt, vill väl bara att det ska vara mer än att man är full och har sex på toan med ett one night stand...

men om det är ett one night stand med en full trollkarl som du har sex med på toan då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

men om det är ett one night stand med en full trollkarl som du har sex med på toan då?

Nope, inte ens då heller. Om han inte ser riktigt bra ut förstås!


   
SvaraCitera

Gullregn:

Nope, inte ens då heller. Om han inte ser riktigt bra ut förstås!

Ja det förstås. En riktigt heting säger man aldrig nej till, inte ens på toan på donken!


   
SvaraCitera

Gullregn:

Är det fel av mig som vill hitta nån slags kärlek och att första gången kommer bli magisk? Är det bara jag som är naiv och blåögd?

Vill du vänta på den rätte så gör det bara.


   
SvaraCitera

Exakt vad är problemet. Det är ditt liv, du gör vad du känner är rätt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men de är väl just det, känner att det inte är jag som bestämmer, det är den pryda delen av mig som skrattar varje gång nån försöker kyssa mig eller vad som helst. Gillar det inte, men har ingen fucking aning om vad jag ska göra åt det xD


   
SvaraCitera

Gullregn:

Gillar det inte, men har ingen fucking aning om vad jag ska göra åt det xD

Tycker att det du gör nu är en bra början. Dvs att du tänker och funderar över vad det är du känner och varför. Oavsett vad du kommer fram till att du vill göra bör resultatet bli att du mår bra av det. Som tidigare nämnts, det finns inget rätt eller fel.
Om du tycker att det är jobbigt att vara pryd, försök att prata om det med folk du känner dig trygg med, informera dig själv, ta kontroll.

Rent spontant tycker jag att du låter som en person som behöver vara avslappnad och känna dig bekväm med den du blir intim med, vilket i många fall innebär att du behöver känna personen ganska bra innan (även om vissa såklart kan slappna av och känna sig bekväma med folk de inte känner lika bra).


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

den där kombinationen att dels söka kärlek, men samtidigt rata alla.

nu vet jag ju inte om du bara ratar kyssar/tafs, eller all kontakt med potentiella, men ja. har en vän som ratar all kontakt, men ändå drömmer om att finna sin älskling. känns svårt helt enkelt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Miceparade:

Rent spontant tycker jag att du låter som en person som behöver vara avslappnad och känna dig bekväm med den du blir intim med, vilket i många fall innebär att du behöver känna personen ganska bra innan (även om vissa såklart kan slappna av och känna sig bekväma med folk de inte känner lika bra).

Det stämmer nog väldigt bra. Är vanligt sett en väldigt blyg människa.

Kviq:

den där kombinationen att dels söka kärlek, men samtidigt rata alla. nu vet jag ju inte om du bara ratar kyssar/tafs, eller all kontakt med potentiella, men ja. har en vän som ratar all kontakt, men ändå drömmer om att finna sin älskling. känns svårt helt enkelt.

Jag har väl mest ratat drägg på klubben, hade en kille som jag lugnt hade kunnat göra det med, men de visade sig att han hade en annan tjej på sidan om... Annars så hittar jag bara drägg i stort sett så.. :/


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

Gullregn:

Annars så hittar jag bara drägg i stort sett så.. :/

Är det bara drägg som hittar dig, eller bara du som hittar drägg?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kviq:

Är det bara drägg som hittar dig, eller bara du som hittar drägg?

Måste säga att dräggen hittar mig.


   
SvaraCitera

Blir verkligen irriterad på folk som väntar på att någon prins ska rida in på en vit häst i deras sovrum och sexa dem kärleksfullt hela natten.

DET KOMMER INTE ATT HÄNDA.


   
SvaraCitera

SÅ KNULLA I RÖVEN OCH SPY PÅ HANS SKOR


   
SvaraCitera

Tycker ej att man skall sexa vem som helst dock. [no-no] Fast om man vill det så får man ju det också.


   
SvaraCitera