Aviseringar
Rensa alla

Ps3 dilemma!


Ämnesstartare

Speltidning:

Har inte fått bättre än 26 kills 1 death med det kittet

Haha, då suger du ju [bigsmile]


   
SvaraCitera

kodou:

Haha, då suger du ju [bigsmile]

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Speltidning:

bild

^.^ Noobtuben är ju till för folk som inte kan sikta.. själv brukar jag ligga i ett hörn med heartbeat sensor och cold blooded - pro style assoo. [blush]


   
SvaraCitera

kodou:

^.^ Noobtuben är ju till för folk som inte kan sikta.. själv brukar jag ligga i ett hörn med heartbeat sensor och cold blooded - pro style assoo. [blush]

Man måste veta vart granaten kommer landa [no-no]

Jag tycker personligen att snipers är värre än noobtubers. Dom klasserna som jag hatar mest i ordning: Snipers, knifers, noobtubers. Själv brukar jag använda noobtube eller "Stabby".


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Speltidning:

Jag tycker personligen att snipers är värre än noobtubers. Dom klasserna som jag hatar mest i ordning: Snipers, knifers, noobtubers. Själv brukar jag använda noobtube eller "Stabby".

Mja kanske snipers med thermal isåfall.. annars brukar jag lyckas plocka dem med acr. Men obegränsad noobtube med danger close... inte okej. [sad]
Folk som knivar har man iaf en chans mot.. när man står mot någon med noobtube behöver de inte ens se en utan bara skjuta random/spamma


   
SvaraCitera

kodou:

Uncharted 2. Eller Bioshock 2.

Fast tvärtom.


   
SvaraCitera

kodou:

Men obegränsad noobtube med danger close... inte okej. [sad]

Man måste stanna och fylla på, men ja noobtube kan man få väldigt många kills med. Möter dock väldigt få.

Jag hatar personer som campar, och snipers. Vad är vitsen med att ligga och gömma sig någonstans och skjuta lite då och då...


   
SvaraCitera

Speltidning:

Vad är vitsen med att ligga och gömma sig någonstans och skjuta lite då och då...

Man slipper röra på sig.


   
SvaraCitera

Mow Skwoz:

Man slipper röra på sig.

Men det är ju tråkigt [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Speltidning:

Man måste stanna och fylla på, men ja noobtube kan man få väldigt många kills med. Möter dock väldigt få.

Tycker det vimlar av dem. [shake]

Mow Skwoz:

Man slipper röra på sig.

Shit vad jobbigt att röra sig på ett spel [smile]


   
SvaraCitera

kodou:

Tycker det vimlar av dem. [shake]

Vad kör du på? Jag kör på ps3, kanske fler på PC.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Speltidning:

Vad kör du på? Jag kör på ps3, kanske fler på PC.

PS3 🙂


   
SvaraCitera

kodou:

PS3 🙂

Ah, om du har lust att köra någonting någon gång så heter jag SrsBznz på PSN. Men jag kör inte särskilt mycket mw2 just nu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Speltidning:

Ah, om du har lust att köra någonting någon gång så heter jag SrsBznz på PSN. Men jag kör inte särskilt mycket mw2 just nu.

Ok. Kan lägga till dig sen. Spelar inte heller Mw2 särskilt mkt.. är redigt less på det [cute]


   
SvaraCitera
zIGGE

karleksproblem:

Uncharted 2


   
SvaraCitera