Aviseringar
Rensa alla

Ps3 eller 360 om priset ej spelar roll?


Ämnesstartare

Vad borde jag skaffa efter sommaren? mgs4 är ett stort plus för ps3, men jag har fått för mig att spelutbudet ska vara bättre till 360, stämmer det? frågan är om nästa spel från team Ico kommer till 360, om inte så är ps3 ännu mer lockande. vad tror ni? pengar spelar ingen roll i det här fallet.


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Playstation 3 för att den låter mindre! Och för MGS.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

variabel:

PS3 (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

variabel:

PS3 (Du röstade på detta alternativ)

Har inte ångrat mitt val av att köpa min sussie istället för en 360 en enda sekund. Nu är det ju lite fail att de andra inte tar ps2-lir, men det kanske du inte har intresse av heller.

Men som sagt, är priset oväsentligt så är det ps3 hela dan. På e3 nu i veckan imponerade sony överlägset över de andra enligt mångas tycke


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

variabel:

PS3 (Du röstade på detta alternativ)

kryssbåckstrehundrasextio är ju en microsoftprodukt, akta dig![no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

kryssbåckstrehundrasextio är ju en microsoftprodukt, akta dig!

XD

Budolicious:

Har inte ångrat mitt val av att köpa min sussie istället för en 360 en enda sekund. Nu är det ju lite fail att de andra inte tar ps2-lir, men det kanske du inte har intresse av heller.

mm just ps2-grejen är lite fail, funderar på att skaffa en bakåtkompatibel på tradera, men mitt gamla tjock-ps2 tuggar på så. ps2 är har överkomligt pris om det skulle pajja. ff7 kom nyss till psn förresten, vilket är ett stort argument för ps3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

variabel:

ff7 kom nyss till psn förresten

Har det? Coolt!!![crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

variabel:

PS3 (Du röstade på detta alternativ)

Fördelen med 360 är att man kan ladda ner spelen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

variabel:

PS3 (Du röstade på detta alternativ)

Häftigare. [crazy]
Och har ju Bluray. [y]


   
SvaraCitera
Åtta

variabel:

PS3 (Du röstade på detta alternativ)

Last I heard så skulle Sony supporta konsollen i tio år (från dess att den släpptes, så typ fram till 2016?) Lägg sedan till deras nya motion capture system, Playstation network som ny tydligen ska byggas ut ytterligare, och interaktionsmöjligheterna mellan PS3 och PSP GO (PS GO?) så har du en rätt cool konsoll. Dessutom är det den enda av dagens konsoller som kan spela upp sina spel i 1080p.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

alltså jag har fan ingen aning nyss var jag grymt säker på ps3 men sen har xbox 360 förstatjing typ star ocean (och typ alla andra j-rpgs) och kommer få Final Fantasy XIII samtidigt som PS3:an för att den säljer bättre i väst.

Vet inte ens om FF Versus XIII blir PS3-exklusiv längre och allt är asdf.

kunde det inte varit som förr när square och enix släppte alla sina rollspel till Playstation så att man slapp oroa sig för att ett eventuellt FF 15 inte kommer till den konsoll man köper[sad][cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Last I heard så skulle Sony supporta konsollen i tio år (från dess att den släpptes, så typ fram till 2016

microsoft sa iofs 2015 så de har ju kopierat det 10års levnadscykelprojektet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

variabel:

xbox 360 (Du röstade på detta alternativ)

bättre spelutbud[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kill_enemy:

bättre spelutbud

varfor? [tard]


   
SvaraCitera

God of war 3
God of war 3
God of war 3

Nejmen serieöst. Playstation har kapaciteten att gå om xboxen på den det tekniska. När väl nästa FF släpps så kommer ps3an köra över boxen helt och hållet, mer än fps spelen som lär fortsätta komma till båda.

köp ps3an, det är mycket mumma påväg sen är blueray alltid skoj


   
SvaraCitera