Aviseringar
Rensa alla

Ps3 eller 360 om priset ej spelar roll?


Ämnesstartare

Natal.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

variabel:

xbox 360 (Du röstade på detta alternativ)

Det finns två anledningar till att välja PS3 - du får tillgång till alla onlinefunktioner gratis, och MGS4. I övrigt, ingenting. Jag var sjukt skeptisk till att köpa en 360, men eftersom att mitt konsollval baserades helt på priset, fick det bli den ändå. Och jag är sjukt nöjd. Jämför spelutbuden, bara. [smile]

Åtta:

Dessutom är det den enda av dagens konsoller som kan spela upp sina spel i 1080p.

Stämmer, om du inte köpt något spel efter 2006, eftersom att dessa kommer med en mjukvaru-uppdatering som fixar stöd för 1080p. Dessutom har jag märkt att PS3-spel sällan utnyttjar 1080p, emedan i princip alla Xbox-spel gör det.


   
SvaraCitera
Åtta

Utlänning:

om du inte köpt något spel efter 2006, eftersom att dessa kommer med en mjukvaru-uppdatering som fixar stöd för 1080p

Huh? Det visste jag inte. Men är det inte så att många av de spel som hävdar vara native 1080p egentligen bara skalas upp från 720p?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

variabel:

varfor?

Gears of War, Halo, Fable, Kingdom Under Fire
finns även fler spel till 360 än till PS3

Galvmeister:

Playstation har kapaciteten att gå om xboxen på den det tekniska

jo, de stämmer ju. men finns de nå PS3-spel som hittills har utnyttjat PS3an fullt ut på de tekniska?
dessutom så är 360 bättre online

Utlänning:

Dessutom har jag märkt att PS3-spel sällan utnyttjar 1080p, emedan i princip alla Xbox-spel gör det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Men är det inte så att många av de spel som hävdar vara native 1080p egentligen bara skalas upp från 720p?

Ingen aning där, faktiskt. Men fortfarande så är det att föredra, då det är klart synliga skillnader. Ta t.ex. UFC Unleashed, där du har "1080p" (om så nu är fallet) på homosexboxen jämfört med 720p på PS3:an.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kill_enemy:

dessutom så är 360 bättre online

varför? [tard] fan du gör valet svårare! 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

variabel:

PS3 (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

variabel:

[tard] (Du röstade på detta alternativ)

NES, helt klart [y]


   
SvaraCitera

PS3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

variabel:

fan du gör valet svårare!

vet du va, BARA KÖP DEN DU VILL HA
både 360 o PS3 är grymma o bara för att ja föredrar 360 så betyder inte de att den är bättre


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tycker du ska köpa xbox 360 . Jättefin grafik i Full HD .

Mera spel o roligare . Live kostar men det är värt det =)

Många expansion pack till spel

Helt enkelt värt det =)[cool]


   
SvaraCitera

ps3 har högre prestanda, är gratis att lira på internet med, finns massa demos du kan ladda ner gratis och massa spel du kan köpa och ladda ner snabbt, ps3 har snyggare design + 100 andra fördelar med ps3, det är framtidens konsoll!!

[cool][cool][cool][cool][cool][cool][cool][cool][cool][cool][cool][cool]


   
SvaraCitera
zIGGE

variabel:

PS3 (Du röstade på detta alternativ)

Enbart för att den inte låter som en jumbojetmotor som förksaffar dig permanent tinitus, du blir mer avslappnad när du spelar och får dig att gilla det mer. Är du döv och gillar massage av ett vibrerande golv, köp en 360 🙂


   
SvaraCitera

PS3 så klart, de äger


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

variabel:

[tard] (Du röstade på detta alternativ)

PC [smile]


   
SvaraCitera