Aviseringar
Rensa alla

PS3 Slim Eller Xbox 360 Elite


PS3 utan tvekan !! ALDRIG X-BOX
Har PS1, PS2, PSP och PS3

[tard]


   
SvaraCitera

Crypto:

Enda jag stör mig på med PS3 kontrollerna är L2 och R2 men annars älskar jag dem

http://www.spelkontroll.se/gioteck-real-triggers-p-1737.html

Jag har inte några sånna här själv, så jag kan inte intyga på att dom är bra, men av vad jag har hört så ska dom vara det, ska nog köpa dom.

Addo:

PS3 Slim (Du röstade på detta alternativ)

Men det beror ju på vad du gillar för spel, kolla in exclusiva, själv så har jag en vanlig 360 och en ps3 slim, har haft min 360 sen den kom ut och köpte mitt ps3 slim när den kom ut för några månader sen, har inte ångrat att jag köpt båda.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Addo:

PS3 Slim (Du röstade på detta alternativ)

250gb varianten. Var försiktig med 120gb versionen som i större grad har ett billigare fläktsystem, som zIGGE råkade köpa, och efter två utbyten från Dustin (sveriges bästa webutik?) har alla varit defekta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Addo:

Xbox 360 Elite (Du röstade på detta alternativ)

Det beror helt på vad du ska ha konsolen till. Personligen tycker jag att 360 har bättre spelutbud även om det aningen sämre grafik.


   
SvaraCitera

Crypto:

Enda jag stör mig på med PS3 kontrollerna är L2 och R2

Speltidning:

http://www.spelkontroll.se/gioteck-real-triggers-p-1737.html

Jag har inte några sånna här själv, så jag kan inte intyga på att dom är bra, men av vad jag har hört så ska dom vara det, ska nog köpa dom.

Bestälde dom och fick hem dom idag, älskar dom, rekomenderar dom till alla som har ett ps3, kostar ju inte så mycket heller.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varför är PS3 80GB dyrare än PS3 slim[tard]???


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om jag köper en xbox kan jag spela online med de som har ps3 då?


   
SvaraCitera

Addo:

Om jag köper en xbox kan jag spela online med de som har ps3 då?

nope :C


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

håll dej till xbox 360. mycket bättre.


   
SvaraCitera
zIGGE

Unleash:

håll dej till xbox 360. mycket bättre.

notera på den konstruktiva anledningen Unleash inte bidrar med.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xbox 360 har mycket skönare kontroller, tycker de e bättre spel. o vem vill ha blueray. där filmerna o spelen kostar minst 100-200 mer än vanligt.


   
SvaraCitera

Addo:

PS3 Slim (Du röstade på detta alternativ)

360 har den sämsta d-paden i historien, säger du någonting annat så ljuger du. Skulle satsa på en dator istället, konsolspel är skitdyra och kostar typ 200-300kr mera än PC.

[Edit]
Testa Street Fighter IV med 360-kontrollen och du kommer att få ett så kallat damp.


   
SvaraCitera

Addo:

Xbox 360 Elite (Du röstade på detta alternativ)

För de flesta spelen är som finns till båda konsolerna är bättre till 360. Sen finns det undantag, som fightingspel á la tekken 6, men alla FPS är löljigt mycket bättre med en xbox kontroll.

Sen har PS3:an fina titlar som Demon's Souls, Killzone 2, inFamous, Metal Gear Solid och Uncharted serien, men ska jag vara ärlig så spelar jag mest på mitt 360 och PS3:an står och samlar damm tills nästa exklusiva släpp.


   
SvaraCitera
zIGGE

Vilka löjliga anledningar ni bidrar med som "360 har den sämsta d-paden (!?)".

Ps3'ans d-pad smeker upp 360, 360 är bäst!

rosahest:

men ska jag vara ärlig så spelar jag mest på mitt 360 och PS3:an står och samlar damm tills nästa exklusiva släpp.

Samma, dock gillar jag ps3 mer även om jag spelar mer på 360 med kompisar och andra folk.


   
SvaraCitera

Addo:

PS3 Slim (Du röstade på detta alternativ)

Det är ett faktun att PS3 slim är bättre så länge de utnyttjar kraften. Titta bara på Uncharted 2 som utnyttjade 95% av cellprocessorn. Inget 360 spel kommer i närheten.


   
SvaraCitera