Aviseringar
Rensa alla

Psyket, hur många gånger har du varit där?


Ämnesstartare

Hur ofta eller hur många gånger har du varit på psyket?

Vilken avdelning, psykos eller andra? Isf vilka?

Mår ni bättre efter att ha varit där?

Hur länge stannar ni där?


   
Citera

1. 2-3gånger. 
2. En avdelning såg jag en häxa där som var snäll men jag var kanske inte snäll eller så var jag ärlig som inte sa rakt ut att hon såg ut som en häxa för mig, men jobbigt och tänka på sånt. Var på en annan avdelning också likt akuten där jag såg allt som ett brädspel av hallucinationer. Också akuten.  
3. Ja jag ser allt det hemska som positivt efter det, tillexempel att jag måste bli van vid att ha huvudvärk nu och inget mer illamående. Och jag lärde mig tänka stratetigskt, som att det måste se snyggt ut när jag faller ett fall och ska resa mig upp. Det är väl dem gångerna det är bra och tänka för mycket. 
4. En sommar ungefär men det varade ett och ett halvt år med medicinerna. Nu har jag en av dem några år senare och det känns bra.

Du själv?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aldrig


   
SvaraCitera

Om han ändrar på en del saker men då blir han en ny person och om han fyller nitton så nej, kommer fortfarande vara 16..så känner jag iaf mig själv. Glad


   
SvaraCitera

Maymay:
Aldrig

Trodde det var sexfrågeleken ha :c


   
SvaraCitera

Nu vet jag varför det gasar i magen, det är inte min oro, det kan vara den tabletten och därför skulle vi ha ett möte igen efter jag testat den. Haft den en vecka nu och idag går det inte att arbeta nått hemma, bara gaser hela tiden. Typiskt, bortkastad dag.


   
SvaraCitera
Berit

Nope


   
SvaraCitera

Aldrig


   
SvaraCitera