Aviseringar
Rensa alla

Psykiskt störd på något sätt?


Du verkar ha tvångstankar, många meniskor har det Bla. jag.
Inte så mycket att göra åt antar jag, för mig så brukar det vara att jag måste nudda en sak minst 4 gnr annars händer det nått osv.

Jobbigt att ha men absolut inte sjukligt, elr det beror ju på hur långt det kan gå. Men som att välja chipsskål, inget att oroa sig för i nuläget.
Vi kan nog leva me'T [cute]


   
SvaraCitera

Det låter som att du lider av tvångstankar. Tycker att du borde kolla upp det<3


   
SvaraCitera

svartvit:

<3

[blush]


   
SvaraCitera

Det kallas tvångstankar. Själv har man inte sådant, jag är bara paranoid.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kouku:

Om jag inte gör dessa saker mår jag dåligt i flera dagar efter och vågar inte göra någonting ifall något händer, typ. Är jag schizofren?

Du är normal. Vardagen skulle rasa ihop och bli en katastrof om du inte följde dom oskriva reglerna. Bryt aldrig mot magkänslan eller reglerna!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

svartvit:

Det låter som att du lider av tvångstankar. Tycker att du borde kolla upp det<3

Skall göra detta! [smile]

paras:

Du är normal. Vardagen skulle rasa ihop och bli en katastrof om du inte följde dom oskriva reglerna. Bryt aldrig mot magkänslan eller reglerna!

Känns som en konstig normalitet [rolleyes]


   
SvaraCitera

Det positiva är att du definitivt inte är schizofren. (Lär er vad det betyder, ungjävlar. Jag är så jävla trött på er.)

Du har förmodligen OCD i någon utsträckning, kontakta din lokala psykiatrimottagning, de kan hjälpa dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Det positiva är att du definitivt inte är schizofren. (Lär er vad det betyder, ungjävlar. Jag är så jävla trött på er.)

Vet vad det är, tänkte mer på att en del av mig tvingar mig till saker, typ.

mediakatt:

Du har förmodligen OCD i någon utsträckning, kontakta din lokala psykiatrimottagning, de kan hjälpa dig.

Ok tack [y]


   
SvaraCitera