Aviseringar
Rensa alla

Psykopattest


vonKissekatt:

Vad fick du för ngt? Om du vill säga alltså.

Hann inte kolla vilken siffra det hamnade på, men läste bara att det inte fanns något som pekade mot att jag är en psykopat


   
SvaraCitera
Kudhos

vonKissekatt: Man: 5 poäng eller under

Fick 4 av 38. 


   
SvaraCitera
Hando

vonKissekatt: Man: Över 30 poäng

testis.jpg

Jaha ja.


   
SvaraCitera

vonKissekatt:

Man får ju försöka rannsaka sig själv så mycket som möjligt. Hur känner du själv? 

Jag känner väl att jag mycket väl skulle kunna vara en blodtörstig psykopat, men att jag kanske ljuger för mig själv under tiden jag gör testet. Rodnar 

Risken finns fan, läskig tanke. 


   
SvaraCitera
Hando

Fan. Insåg att jag hade röstat fel. Fick intryck av att man skulle lägga ihop poängen. Ledsen


   
SvaraCitera

019linnea:
Fick också att jag inte visar några tecken alls på psykopati, där emot fick jag "starka rekommendationer" att söka hjälp för histrionisk personlighetsstörning aka attentionwhore-personlighet. Tvek på den

High five


   
SvaraCitera

Fick 5 på första och 4 på andra. Är alltså fullt fungerande socialt, och bara lite narcissistisk. CoolFinns i PM. Blink


   
SvaraCitera

Alltså på ett sätt är ju ofta psykopaten expert i sociala sammanhang, om en ser till vad hen utstrålar istället för de känslor hen upplever. 

Är alla psykopater per definition introverta? 


   
SvaraCitera

tre poäng och ett poäng

Det är poänglöst, det finns ingen poäng med det här. Vad är poängen egentligen? Jo poängen är att poänga.

Vilket glatt men fult ord.


   
SvaraCitera

Mycket märkligt.


   
SvaraCitera

Edinburgh:

High five

Aww yiss Cool


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

$4.00:

Jag känner väl att jag mycket väl skulle kunna vara en blodtörstig psykopat, men att jag kanske ljuger för mig själv under tiden jag gör testet. Rodnar 

Risken finns fan, läskig tanke. 

haha fick faktiskt exakt samma tanke innan jag började testet 

Hando:
Fan. Insåg att jag hade röstat fel. Fick intryck av att man skulle lägga ihop poängen. Ledsen

Edinburgh:

High five

Uh ja det var otydligt av mig att ej skriva att man bara skulle ta det första resultatet. Skulle det gå att redigera in Edin??


   
SvaraCitera

$4.00: Jag känner väl att jag mycket väl skulle kunna vara en blodtörstig psykopat, men att jag kanske ljuger för mig själv under tiden jag gör testet.  

Risken finns fan, läskig tanke.

Jag tror inte att en riktig psykopat hade brytt sig om testet hade visat på psykopati, så det är nog lugnt för dig. Blink


   
SvaraCitera

vonKissekatt:

Uh ja det var otydligt av mig att ej skriva att man bara skulle ta det första resultatet. Skulle det gå att redigera in Edin??

Fixat Cool


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Edinburgh:

Fixat Cool

du och dina magiska fingrar!


   
SvaraCitera