Aviseringar
Rensa alla

Pubertet?


Ämnesstartare

När får man hår runt snoppen egenkligen? Jag är 13 år fyller 14 i slutet av året. Snoppen är jätteliten också jag skäms för att visa mig har utom i dushen förstås, handuk virad runt mig i omklädningsrummet


   
Citera

Du borde få de vid den åldern, ellr något tidigare, eller senare om du är sen i "utvecklingen"


   
SvaraCitera

putte13:

Snoppen är jätteliten också jag skäms för att visa mig har utom i dushen förstås, handuk virad runt mig i omklädningsrummet

Vet hur du känner grabben[cry][blush]


   
SvaraCitera

När jag var 13 var det faktiskt rätt många killar i klassen som inte hade hår där nere. Men jag var också lite sen och lite pinsamt var det nog allt.

Men inget konstigt, det kommer nog! Plus att den kommer att växa.


   
SvaraCitera

12-13 brukar man väl börjar få hår down there.


   
SvaraCitera

haha, verkar som ni var små pojkar vid den åldern, vid redan 11 års ålder blev jag man. [surprised] [cute]


   
SvaraCitera

Fasen vad jag önskar att jag skulle vara orginalrakad....[sad]


   
SvaraCitera

aids :/


   
SvaraCitera

Var också sen (för att vara tjej).

Men sen dröjde det inte förrän man skulle ta bort det!

Konstigt - något man längtade efter för att bli kvinna. Sedan skulle det bort för att man skulle vara.... ehhh sexig kvinna...!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lillasyrran hon är knappt 2 år yngre börjar få bröst! Kan det vara något fel på mig? Finns det dom som aldrig får hår "där nere"?


   
SvaraCitera
loita

när jag fick hår skämdes jag [chocked] jag är ifs tjej men iaf, jag rakade bort redan som så liten de är så äckligt och obehagligt[cry]


   
SvaraCitera
loita

putte13:

Lillasyrran hon är knappt 2 år yngre börjar få bröst! Kan det vara något fel på mig? Finns det dom som aldrig får hår "där nere"?

hmm jag fick bröst jätte tidigt så hon är kanske bara så också, jag fick först i klassen och de var antagligen för jag fick ganska stora som de började tidigt också, din syrra kanske får as stor hylla [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hur då tidigt hur gammal var du??


   
SvaraCitera

sen blir man 15 å rakar bort det


   
SvaraCitera

Att oroa sig för sånt när andras (jag) hårlinje på huvudet kryper uppåt[n]


   
SvaraCitera