Aviseringar
Rensa alla

PuBerTeTeN


Ämnesstartare

1)vad tyckte du var jobbigast med att komma in puberteten?

2)när märkte du först att du kommit in i puberteten?

3)har ni pratat om sex eller puberteten med era föräldrar? (vad sa dom? vad sa du? )

på en sida som ungdomar.se behövs det en pubertetstråd.

här kan ni som är lite äldre skriva vad ni gick igenom och hur ni tog det; helt enkelt skriva om era erfarenheter så kan de som precis kommit in i/är i den jobbigaste delen av puberteten kan läsa och ta hjälp av det.

pussar


   
Citera

MEN DITT JÄVLA SÄR MAN KAN KNAPPT LÄSA TEXTEN VA FAN!!!!

1: Nej
2: Grövre röst, nattliga "incidenter" som är så extremt vanligt.
3: Nej, vi orkade inte. Jag har lärt mig det mesta själv.

Deal with it, det går över va fan. Mjäka er inte och va inga bitterfittor.


   
SvaraCitera
Hando

Zittam:

MEN DITT JÄVLA SÄR


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hjnjnnnnnnnnnnnnnkkkkkkkkkkkkkknjhgfsdfghju


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zittam:

MEN DITT JÄVLA SÄR MAN KAN KNAPPT LÄSA TEXTEN VA FAN!!!!

kan du inte uppskatta att jag försöker förgylla detta forumet med lite färg? och tråden skapades av en god tanke och det är ju tanken som räknas. när man för en gång skull är lite snäll kan väl folk föröska vara lite snälla. men okej, var du arg men det är du som lever ett kortare liv - inte jag


   
SvaraCitera

NEMO:

-

Jag kommer ändå dö när jag är ca 23 så jag bryr mig inte speciellt mycket!
Och skriv för fan inte med färg, man får svårt att läsa, blir därmed irriterad och folk svarar inte.

Kött.


   
SvaraCitera

1)Att bli tjock looool.

2)När håret blev flottigt oftare

3)Nej

Puberteten sög, då blev man bara deppig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zittam:

Jag kommer ändå dö när jag är ca 23 så jag bryr mig inte speciellt mycket!
Och skriv för fan inte med färg, man får svårt att läsa, blir därmed irriterad och folk svarar inte.

Kött.

var inte så arg. det kan smitta av sig på dina nära och kära. tänker logga ut nu. mitt hjärta dunkar, dunk, dunk , dunk och det gör ont för jag har blivit sårad av en kille som pekar med sitt pekfinger på bubblor. hoppas att du känner att du fick som du ville. </3


   
SvaraCitera

NEMO:

var inte så arg. det kan smitta av sig på dina nära och kära. tänker logga ut nu. mitt hjärta dunkar, dunk, dunk , dunk och det gör ont för jag har blivit sårad av en kille som pekar med sitt pekfinger på bubblor. hoppas att du känner att du fick som du ville. </3

Det är fina bubblor. -.-
Nej, jag är inte arg. Dock blir jag irriterad när folk inte kan göra en tråd på ett hederligt gammaldags sätt som faktiskt verkar vara det enda vettiga sättet.
Troligen inte bara jag som tycker detta på världens olika forum, är endast en i mängden som säger det även.

Gör en vanlig tråd istället, lättare att läsa, bättre för ögonen och man slipper irritera sig på färgerna.
Savy?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

1)vad tyckte du var jobbigast med att komma in puberteten?
Svett, bröst (vågade aldrig köpa BH ahah [cute])

2)när märkte du först att du kommit in i puberteten?
Dono

3)har ni pratat om sex eller puberteten med era föräldrar? (vad sa dom? vad sa du? )
NEJNEJNEJ. Usch NEJ.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zittam:

Dock blir jag irriterad när folk inte kan göra en tråd på ett hederligt gammaldags sätt som faktiskt verkar vara det enda vettiga sättet.

men vi unga ungsomar som kommer till sidan kanske tar med oss nya vanor? du får faktiskt vänja dig och försöka visa lite repekt för de yngre.

Zittam:

Gör en vanlig tråd istället, lättare att läsa, bättre för ögonen och man slipper irritera sig på färgerna.

jag gör hur jag vill och om du inte kan läsa kan du markera texten, plus att du antagligen behöver glasögon.

jag hoppas att någon mod kan säga till dig att vara lite trevligare. om du har synpunkter på tråden kan du lägga fram dem på ett finare sätt.


   
SvaraCitera

NEMO:

men vi unga ungsomar som kommer till sidan kanske tar med oss nya vanor? du får faktiskt vänja dig och försöka visa lite repekt för de yngre.

Att sätta massa "fetcha" färger i trådstarten är endast idioti eftersom att den helst skall vara gjord på ett stilrent sätt. Övriga saker är endast negativt enligt mig och även många andra kan jag lova.

NEMO:

jag gör hur jag vill och om du inte kan läsa kan du markera texten, plus att du antagligen behöver glasögon.

jag hoppas att någon mod kan säga till dig att vara lite trevligare. om du har synpunkter på tråden kan du lägga fram dem på ett finare sätt.

Nja, glasögon behöver jag absolut inte p.g.a. att jag är väldigt översynt.
Om vi säger såhär då:
Jag gör en tråd, trådstarten behandlar ämnet "Förbannade Politiker".
Där så börjar jag färga stycken hejvilt i diverse färger....
Hur många tar mig/min tråd på allvar tror du? Inte lika många som skulle tagit tråden på allvar om det är gjord på ett lite mera läsvänligt sätt.
Sen ÄR det faktiskt bevisat att det ÄR bättre för ögonen och folk tar säkerligen en mer intresserad inställning till en tråd där allt är LÄTTLÄST.
Förstår du vad jag menar nu?

Jag brukar vara trevlig utav mig faktiskt, dock blir jag irriterad när folk börjar slänga in massa färger i sina skriverier.
Kalla mig gärna konservativ ifall du vill stämpla mig, för i just denna fråga så anser jag verkligen detta.

(Btw, min signatur säger allt om min trevlighet!)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zittam:

Att sätta massa "fetcha" färger i trådstarten är endast idioti eftersom att den helst skall vara gjord på ett stilrent sätt. Övriga saker är endast negativt enligt mig och även många andra kan jag lova.

okej, ni tycker inte det är bra - då vet jag det. men var det nödvändigt att kalla mig sär med versaler bara för det? och det är just där problemet ligger - bara för att något inte är så som du tycker det ska vara behöver man inte uppträda aggressivt för det.

Zittam:

Förstår du vad jag menar nu?

absolut, men det förklarar inte varför du måste vara otrevlig.

Zittam:

Kalla mig gärna konservativ ifall du vill stämpla mig, för i just denna fråga så anser jag verkligen detta.

men alla kanske inte gör det och då kan man väl visa lite respekt? seriöst vännen, det är väl inte hela världen? skriker du på folk på stan du tycker klär sig dåligt också?


   
SvaraCitera
Ssarah

1) Vad tyckte du var jobbigast med att komma in puberteten?
Mens (mensvärk!), finnar.

2) När märkte du först att du kommit in i puberteten?
Ingen aning.. faktiskt.

3)Har ni pratat om sex eller puberteten med era föräldrar? (vad sa dom? vad sa du? )
Har inte haft något riktigt snack om det, men jag och mamma har pratat om det mesta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[crazy][crazy][crazy]


   
SvaraCitera