Aviseringar
Rensa alla

PuBerTeTeN


NEMO:

1)vad tyckte du var jobbigast med att komma in puberteten?

vet inte.. tyckte inte det var så jobbigt alls utan mest spännande tror jag. höga förväntningar.

NEMO:

2)när märkte du först att du kommit in i puberteten?

när det började växa hår ovanför snoppen

NEMO:

3)har ni pratat om sex eller puberteten med era föräldrar? (vad sa dom? vad sa du? )

nejnejnej.. har aldrig pratat om något sådans med mina föräldrar. aldrig haft den relationen med nån av dom att det varit möjligt. lärde mig allt på internet och av kompisar 🙂


   
SvaraCitera

NEMO:

men alla kanske inte gör det och då kan man väl visa lite respekt? seriöst vännen, det är väl inte hela världen? skriker du på folk på stan du tycker klär sig dåligt också?

Ibland skriker jag väl lite på dem, fast då gör jag oftast det till folk som faktiskt klär sig bra som jag vet att jag kan skämta med. Ett stående skämt i vänskapskretsen typ.

Det jag irriterade mig mest på är att du fick ett såpass viktigt och seriöst ämne att verka hur ointressant som helst genom just att du skulle sätta allt i glada färger. Jag, personligen, fick direkt intrycket utav skolans "blommor och bin" tema, som nog kan vara ett utav de värsta ämnena som finns ifall man ska se hur min kurs gick till.

NEMO:

absolut, men det förklarar inte varför du måste vara otrevlig.

För att jag blev irriterad och därmed reagerade.

NEMO:

men var det nödvändigt att kalla mig sär med versaler bara för det?

Sluta ta allting så jävla allvarligt tar dig ingenstans på majoriteten utav forumen. Försök och hitta den verkliga innebörden utav mitt inlägg.
Sure jag hade kunnat skriva "oh, bla bla gör så att man kan läsa bättre blah blah"

Dock hade den posten lätt gåtts förbi, du hade troligen inte uppmärksammat den lika väl och därmed inte haft denna konversation med mig.

Dessutom brukar jag inte visa övermycket respekt för folk jag inte känner, ett första intryck kan ofta vara tillräckligt för att veta en del om personen iaf. Om det inte är lite ovanligare förhållanden det vill säga. Så känn dig inte speciell eller så =)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zittam:

som helst genom just att du skulle sätta allt i glada färger.

och det kan ju behövas med så negativa aggressiva männsikor som du.

Zittam:

"blommor och bin" tema, som nog kan vara ett utav de värsta ämnena som finns ifall man ska se hur min kurs gick till.

kan väl inte jag hjälpa att du hade en dålig kurs?

Zittam:

För att jag blev irriterad och därmed reagerade.

det är verkligen inte någon ursäkt till att kalla någon sär. vem är det som är sär som inte kan kontrollera sitt humör?

Zittam:

Dock hade den posten lätt gåtts förbi, du hade troligen inte uppmärksammat den lika väl och därmed inte haft denna konversation med mig.

det är ingen ursäkt till att man kallar någon sär. försök inte bortförklara dig. det finns verkligen ingen ursäkt till att kalla mig sär när jag inte gjort dig något. och anledningen till att jag svarar dig är att du uppenbarligen behöver lära dig lite hyfs.

Zittam:

Dessutom brukar jag inte visa övermycket respekt för folk jag inte känner, ett första intryck kan ofta vara tillräckligt för att veta en del om personen iaf. Om det inte är lite ovanligare förhållanden det vill säga. Så känn dig inte speciell eller så =)

du behöver verkligen arbeta på din attityd.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nej trött


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gör varje dag[cute]


   
SvaraCitera

NEMO:

det är ingen ursäkt till att man kallar någon sär. försök inte bortförklara dig. det finns verkligen ingen ursäkt till att kalla mig sär när jag inte gjort dig något. och anledningen till att jag svarar dig är att du uppenbarligen behöver lära dig lite hyfs.

Du känner mig inte alls uppenbarligen, dessutom tar du för stor vikt i mina ord. Jag menade verkligen att du troligen hade missat min post. 😉

Dock behöver jag (enligt mig) ingen anledning till att kalla folk sär.

NEMO:

du behöver verkligen arbeta på din attityd.

Neeee

NEMO:

och det kan ju behövas med så negativa aggressiva männsikor som du.

Nu har du lärt dig att folk kan bli irriterade på din tråd ifall du lägger in massa färger så att den ser helt jävla queer ut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEMO:

1)vad tyckte du var jobbigast med att komma in puberteten?

Finnar.

NEMO:

2)när märkte du först att du kommit in i puberteten?

När jag gick i fyran eller femma.

NEMO:

3)har ni pratat om sex eller puberteten med era föräldrar? (vad sa dom? vad sa du? )

Nej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zittam:

MEN DITT JÄVLA SÄR MAN KAN KNAPPT LÄSA TEXTEN VA FAN!!!!

Markera bara så är problemet löst.


   
SvaraCitera

Link:

Markera bara så är problemet löst.

Sant, dock lägger jag en hel del utav ansvaret hos trådskaparen. Att dennes text är lätt att läsa utan massa olikfärgade indelningar är nästan att förväntas i ett såpass känsligt och viktigt ämne.

=)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Märkte inte av min pubertet, mer än målbrottet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zittam:

Du känner mig inte alls uppenbarligen, dessutom tar du för stor vikt i mina ord. Jag menade verkligen att du troligen hade missat min post. 😉

jag bryr mig inte ett dugg om vad du skrev, försöker bara lära dig att bete dig lite mognare. så väx upp, d finns fortfarande ingen anledning att kalla mig sär.

Zittam:

Neeee

jo absolut

Zittam:

Sant, dock lägger jag en hel del utav ansvaret hos trådskaparen. Att dennes text är lätt att läsa utan massa olikfärgade indelningar är nästan att förväntas i ett såpass känsligt och viktigt ämne.

du kan fortf bara markera hjärtat


   
SvaraCitera

1) Vad tyckte du var jobbigast med att komma in puberteten?
svett, mens, mensvärk, depp-dagar

2) När märkte du först att du kommit in i puberteten?
.. vet inte vad jag ska svara på den frågan

3)Har ni pratat om sex eller puberteten med era föräldrar? (vad sa dom? vad sa du? ) har väl pratat om mens, men inte sex.


   
SvaraCitera

NEMO:

du kan fortf bara markera hjärtat

Dock ligger det större ansvaret hos dig (TS) att göra din tråd lättläst, besides så behöver du jobba på frågorna i trådstarten... Utveckla dem mer, hittils så ser det ut som om du letar tips till dig själv istället.

Gör ett mer grundligt arbete istället för att lägga upp 3 frågor gällande ett så stort ämne gällande pubertet. Fan du kan säkerligen komma på minst 5 stycken till iallafall?

Som sista lilla pik: Var snäll och gör inte dessa saker som trådnamn: "JaCoBs lIllA hÖna". Lätt att din tråd blir tagen som en oseriös tråd och din trådstart är inte direkt hjälpsam.
=)

NEMO:

sär

Här har du min anledning: Därför att du inte slutar tjata om det.


   
SvaraCitera
jonta

NEMO:

kan du inte uppskatta att jag försöker förgylla detta forumet med lite färg?

Fast tänk på kontrast och läsbarhet!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEMO:

1)vad tyckte du var jobbigast med att komma in puberteten?

2)när märkte du först att du kommit in i puberteten?

3)har ni pratat om sex eller puberteten med era föräldrar? (vad sa dom? vad sa du? )

jag hatar blondinbella så jag tänker inte SVARA[mad][mad]


   
SvaraCitera