Aviseringar
Rensa alla

Puberteten


Ämnesstartare

 Asså nu i puberteten bryr jag om mitt  utseende  typ tänker" vad ful jag e eller vill inte vara så här ful. Kommer detförsvinna sen när man är 20??


   
Citera
Ämnesstartare

nej, men man (jag) bryr sig mindre.


   
SvaraCitera
sluk
 sluk

Jag tänker så hela jävla tiden. Jag tror inte att det kommer *poff* försvinna när du fyller 20 utan jag tror att det är något du måste jobba på, stärka ditt självförtroende.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sluk:
Jag tänker så hela jävla tiden. Jag tror inte att det kommer *poff* försvinna när du fyller 20 utan jag tror att det är något du måste jobba på, stärka ditt självförtroende.

Hur ska man göra det  när Ann är ful eller kan man spela att man har det?


   
SvaraCitera
sluk
 sluk

Utifrån din profilbild så är du inte ett dugg ful. Men sluta säga att du är ful, och om någon ger dig en komplimang så ta åt dig och säg inte bara tack och skit i det sen, utan ta åt dig och tillslut så kommer du förhoppningsvis hålla med. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sluk:
Utifrån din profilbild så är du inte ett dugg ful. Men sluta säga att du är ful, och om någon ger dig en komplimang så ta åt dig och säg inte bara tack och skit i det sen, utan ta åt dig och tillslut så kommer du förhoppningsvis hålla med. 

Om man skickar en bild till en tjej o hon tycker den e ful vad ska man Görans fa?


   
SvaraCitera
sluk
 sluk

Skit i henne. Alla har olika smak när det gäller utseende. Det finns säkert fleeeeeera tjejer som tycker du är snygg


   
SvaraCitera

Är i puberteten. Om man är rädd för att ens kompisar inte ska tycka om ens utseende är det inte lönt att umgås med dem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sluk:
Skit i henne. Alla har olika smak när det gäller utseende. Det finns säkert fleeeeeera tjejer som tycker du är snygg

Tycker du de? <3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är själv i puberteten, checka min ask: Toweirdforyou o säg om jag e fin elr inte


   
SvaraCitera
sluk
 sluk

Danne_cars:

Tycker du de? <3

jodå


   
SvaraCitera