Aviseringar
Rensa alla

Puckogeiger i koma


Ämnesstartare

Getrekt:

Vadå? Är det någon UMare som dött?

Ett par, antagligen fler vi ej känner till. Du kan läsa mer här:   http://ungdomar.se/forum/thread/traden-daer-vi-soerjer-avlidna-umare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lev lugnt


   
SvaraCitera
mynona

Geigerzähler:
Jag har klantat mig igen.

OD, fick ligga i medicinsk koma i nästan en vecka efter som att jag fick krampanfall när de gjorde väckningsförsök. Efter att jag vaknat låg jag  1v på medicinavdelningen med extravak då jag var psykotisk och nu har jag varit en vecka på psykiatrin (hade LPT) men flyttas till missbruksenheten idag. Såatteeh...

Stor kram. Jag känner med dig av flera orsaker. Jag önskar dig all styrka, bättring och många trevliga saker i framtiden att se fram emot.  


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ta hand om dig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har fått komma hem nu efter en månad på sjukan. Har fått ligga på mobben (missbruks- och beroendecentrum) ett tag så det drog ut på tiden. Är nästan tillbaka till mitt gamla jag, dock ännu mer "välmedicinerad".

mynona:

Stor kram. Jag känner med dig av flera orsaker. Jag önskar dig all styrka, bättring och många trevliga saker i framtiden att se fram emot.  

Tack!

dazed:
Ta hand om dig

Försöker


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jungman:
lev lugnt

Är rätt dålig på det där.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler: Försöker

Nu är jag bara nyfiken och kanske väl nosig men hur gör man nu för att segla vidare någorlunda kontrollerat, är det mycket rutiner man skall skaffa sig eller finns det någon metodik liksom?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Nu är jag bara nyfiken och kanske väl nosig men hur gör man nu för att segla vidare någorlunda kontrollerat, är det mycket rutiner man skall skaffa sig eller finns det någon metodik liksom?

Jag har i fått hjälp med att först och främst få en stabil hemsituation, var ju nämligen hemlös men har fått boende . Sedan blir det en massa DBT och missbruksvård + boendestöd som ska hjälpa mig med att få normala rutiner.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ah juste, slipper behandlingshem. Fick medicinsk förtur och hamnade först i bostadskön, har numera en helt vanlig lägenhet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kram! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler: Är rätt dålig på det där.

Du får försöka vara mer envis

Geigerzähler: Har fått komma hem nu efter en månad på sjukan. Har fått ligga på mobben (missbruks- och beroendecentrum) ett tag så det drog ut på tiden. Är nästan tillbaka till mitt gamla jag, dock ännu mer "välmedicinerad".

Hur känns saker nu?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

Jag har i fått hjälp med att först och främst få en stabil hemsituation, var ju nämligen hemlös men har fått boende . Sedan blir det en massa DBT och missbruksvård + boendestöd som ska hjälpa mig med att få normala rutiner.

Okej, hoppas det kommer funka bra och du finner balans.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jungman:

Du får försöka vara mer envis

Hur känns saker nu?

Är rädd för att detta kommer att ske igen och sluta mindre lyckligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler: Är rädd för att detta kommer att ske igen och sluta mindre lyckligt.

Varför?


   
SvaraCitera
höna

hoppas du får all hjälp du behöver för att komma på rätt spår, och att du får rätt medicinering! jag känner dig inte direkt men kram och lycka till med allt!


   
SvaraCitera