Aviseringar
Rensa alla

Pullade min kompis..


Ämnesstartare

Hej jag är en tjej på 14år och har en sak på hjärtat som jag skulle vilja ha hjälp med...förra veckan så sov jag och min kompis Bella över hemma hos mig, vi kollade film och satt och pratade. Vi pratade om ganska snuskiga saker t.ex. om hur ofta vi onanera osv.. Men helt plötsligt så satte  Bella på en porrvideo på någon hemsida på sim laptop. först så såg vi en porrvideo med en kille som fick en avsugning och han kom i hennes mun men sedan efter det så av misstag råkade Bella sätta på en video med två lesbiska tjejer som fingrade varandra.. vi tänkte stänga av men vi kollade på det endå och iallafall jag vart ganska kåt, efter ett tag på videon så satte en av de lesbiska tjejerna sig ner och kysste den andras mutta och då så började Bella krypa närmare mig i sängen.. sen stängd Bella av datorn och började ta av sig kläderna, hon la sig bredvid mig och kolla på mig medans hon pillade sig själv, hon började sedan att smeka mig och ta av mig BH:n och sen så gick de som det gick.. hon pullade mig och jag både pulla och slickade henne men efter att detta hände så har hon inte sagt något om det och beter sig som om något aldrig har hänt men jag känner fortfarande en konstig känsla varje gång vi träffas vad skulle ni ha gjort?? Tack på förhand<3


   
Citera
Ämnesetiketter

Vad är det för känsla? Blev du kär i henne eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

adaq:
Vad är det för känsla? Blev du kär i henne eller?

nej verkligen inte men jag kan inte tänka henne som en normal kompis det känns bara konstigt att vara med henne, har du varit med om något liknande?


   
SvaraCitera

Wilma lagerblad:

nej verkligen inte men jag kan inte tänka henne som en normal kompis det känns bara konstigt att vara med henne, har du varit med om något liknande?

Hahahaa nej jag har inte varit med om något liknande, jag vet inte vad du ska göra. Kanske prata med henne om det eller något sånt Tumme upp


   
SvaraCitera

Prata med hon om hur du känner

(Får man vara med nästa gång? Rullar ögonen)


   
SvaraCitera
Turbo

Brukar suga av min bästa vän och han mig, det är ingen big deal 


   
SvaraCitera

Som tidigare nämnt. Prata med henne om hur du känner och tänker över det som hänt. Har själv två vänner(nej, jag är inte en av dem två) som brukade ha trekanter. Ena hade pojkvän och den andra blev den tredje parten. Vet att den sistnämnda sa upp kontakten med den andra, utan att prata om det uppfattade jag det som. Det är nog viktigt att ni pratar så att du inte gör ett drastiskt beslut, när det kanske hade räckt med att man talat ut om det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Turbo:
Brukar suga av min bästa vän och han mig, det är ingen big deal 

seriöst?


   
SvaraCitera

image_113.jpg


   
SvaraCitera
Yaren

silver judas:

Tack för mackbilden 


   
SvaraCitera

Wilma lagerblad:

nej verkligen inte men jag kan inte tänka henne som en normal kompis det känns bara konstigt att vara med henne, har du varit med om något liknande?

Säg till henne att du bara vill ha henne som kompis och att det som hände inte betyder något, eller ja ni kanske vill ha en speciell relation med varandra.
Lycka till med allt iaf! Glad


   
SvaraCitera

Wilma lagerblad:
Hej jag är en tjej på 14år och har en sak på hjärtat som jag skulle vilja ha hjälp med...förra veckan så sov jag och min kompis Bella över hemma hos mig, vi kollade film och satt och pratade. Vi pratade om ganska snuskiga saker t.ex. om hur ofta vi onanera osv.. Men helt plötsligt så satte  Bella på en porrvideo på någon hemsida på sim laptop. först så såg vi en porrvideo med en kille som fick en avsugning och han kom i hennes mun men sedan efter det så av misstag råkade Bella sätta på en video med två lesbiska tjejer som fingrade varandra.. vi tänkte stänga av men vi kollade på det endå och iallafall jag vart ganska kåt, efter ett tag på videon så satte en av de lesbiska tjejerna sig ner och kysste den andras mutta och då så började Bella krypa närmare mig i sängen.. sen stängd Bella av datorn och började ta av sig kläderna, hon la sig bredvid mig och kolla på mig medans hon pillade sig själv, hon började sedan att smeka mig och ta av mig BH:n och sen så gick de som det gick.. hon pullade mig och jag både pulla och slickade henne men efter att detta hände så har hon inte sagt något om det och beter sig som om något aldrig har hänt men jag känner fortfarande en konstig känsla varje gång vi träffas vad skulle ni ha gjort?? Tack på förhand<3

Har du snap?


   
SvaraCitera
Karlan

Tja snacka med henne om saker o se vad hon säger


   
SvaraCitera

Inte förvånande. Det finns ju inga heterosexuella tjejer


   
SvaraCitera

Fabian nilsson:

Har du snap?

Karlan:
Tja snacka med henne om saker o se vad hon säger

Idontwannasleep:
Inte förvånande. Det finns ju inga heterosexuella tjejer

Tror hon inte behöver hjälp 5 år senare


   
SvaraCitera