Aviseringar
Rensa alla

Pung Problem


Ämnesstartare

Hej, jag har en hängpung [shake] Ibland så drar den dock ihop sig och blir fast och fin. Min högsta önskan är att den förblir sådan, men nej. Den börjar hänga ganska snart igen. Finns det möjligtvis någonting man kan göra för att få en fast pung? Till exempel genomgå en operation och ta bort överflödig hud? Tack


   
Citera
Ämnesetiketter

Det är fint det.


   
SvaraCitera

Använd en säkerhetsnål, det funkar alltid


   
SvaraCitera

hahahaha, skulle kunna skriva aids eller nått men ska vara lite seriös nu:

anledningen till att mannen har en påse är att killars könsceller inte klarar normal kroppstemperatur under en längre period utan måste vara något svalare, därav påsen. om det blir för kallt så drar den ihop sig närmare kroppen. dvs det är en värmereglering, att operera bort skulle innebära att du förmodligen blir steril

Dold text: gud har tänkt på allt va? [cool]


   
SvaraCitera

Konstant kyla den...
Det är naturligt för helvete!!! Den gör så när den blir för varm!
Okunniga idioter - överallt! [mad]


   
SvaraCitera

gör som steve-o, häfta fast den i benen [cheers]


   
SvaraCitera

PLÄP!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

GHurt:

PLÄP!

min kuk är lång så det problemet har jag inte..


   
SvaraCitera

bojanandersson:

min kuk är lång så det problemet har jag inte..

Fniss!

Nej men då är det bara att ta del av värdeuppgifts kommentar. Han hare't!


   
SvaraCitera

bojanandersson:

Den börjar hänga ganska snart igen. Finns det möjligtvis någonting man kan göra för att få en fast pung? Till exempel genomgå en operation och ta bort överflödig hud? Tack

Fixa stånd, gör susen! [y]


   
SvaraCitera
Hando

Hugg av den så hänger den inte längre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

värdeuppgift:

att operera bort skulle innebära att du förmodligen blir steril

tack för informationen.

fan också, kändes inte som om att det skulle vara ett speciellt svårt ingrepp. du vet kanske inte på vilket sätt eller varför man skulle bli steril av att ta bort hud?


   
SvaraCitera
Exner

Ha utlösning mer sällan, så att den fylls mer!

[mad]


   
SvaraCitera

bojanandersson:

fan också, kändes inte som om att det skulle vara ett speciellt svårt ingrepp. du vet kanske inte på vilket sätt eller varför man skulle bli steril av att ta bort hud?

Sperman värms upp för mkt av kroppen, och dör. Den hänger utanför för att kylas ner.


   
SvaraCitera

bojanandersson:

varför man skulle bli steril av att ta bort hud?

dina pungkulor skulle ha det för varmt och de könsceller du skulle producera skulle dö


   
SvaraCitera