Aviseringar
Rensa alla

Punghåret växer inte.


Ämnesstartare

hej, mitt problem innebär att mitt pubis hår inte växer... jag är 16 och allt annat som händer i pubetetern har hänt, fast inte mitt PUNGHÅR... jag har fan rövskägg med konkelbär i... inte kul! snälla hjälp.. jag är desperat efter mitt hår.... min tjej vägrar att suga av mig om jag inte skaffar pubis hår... hon tror jag rakar/vaxar mig... [cry]

snälla hjälp...[cry][cry][cry]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

punghåret101:

jag är 16

punghåret101:

min tjej vägrar att suga av mig om jag inte skaffar pubis hår

Jag misstänker starkt ett troll.

Annars så får du förklara till din flickvän att alla utvecklas olika, vilket man fick veta redan i 6:an. Om då hon inte är en stor brunbjörn vilket har en sak för hår kan jag inte hjälpa dig.

Dold text: Fräscht utan pubis.


   
SvaraCitera

Tråden flyttad från Forum SEX/Könssjukdomar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det kanske bara är till det bättre då du inte kan hålla ditt rövskägg rent.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HAHA! Eller så rakar du rövskägget och limmar fast det på pungen!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

Det kanske bara är till det bättre då du inte kan hålla ditt rövskägg rent.

Ensamvargen:

HAHA! Eller så rakar du rövskägget och limmar fast det på pungen!!!

Dold text: Jag älskar dig.

Lysande idé hursomhelst, jag säger bara. Go for it.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mina problem är dem samma... rövskägget vägrar fasna med lim på pungen.... fan då! har ni några fler lysande idér!?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

punghåret101:

mina problem är dem samma... rövskägget vägrar fasna med lim på pungen.... fan då! har ni några fler lysande idér!?

Börja argumentera för att rakade underliv är mycket mer frääääsch! Du kan ju typ säga, "Du vill väl inte suga av en kuk som luktar uteliggare eller?"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Och använda fancy ord som: Intimhygien, bakteriebalans, underlivssvamp osv osv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

För du vet väl att ditt pubishår kommer börja växa tids nog? De tar olika lång tid för oss alla, det är bara att ge det tid, precis som när man odlar morötter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[tard]jag gillar inte att hamna i konflikter..... jag vet... jag är en LOSER!! men ehh... shit the same... ehhh... jaaa... vad ska man säga... asså.. jaa... men okej. om vi säger typ så här... öh, min pung har ett litet problem, "it's not ready for ur blowjob"..

[tard]fast problemet kvarstår... limet vägrar lossna....[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

punghåret101:

jag gillar inte att hamna i konflikter..... jag vet... jag är en LOSER!! men ehh... shit the same... ehhh... jaaa... vad ska man säga... asså.. jaa... men okej. om vi säger typ så här... öh, min pung har ett litet problem, "it's not ready for ur blowjob"..

Du kan ju se det som att oralsex kan vara fett ovärt också. Egentligen är det ingen big deal så länge du får knulla henne right? [cute]

punghåret101:

[tard]fast problemet kvarstår... limet vägrar lossna....[tard]

[love] Vad använde du för lim egentligen? [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tror fan inte det var lim... tror fan det var glidmedel [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

punghåret101:

tror fan inte det var lim... tror fan det var glidmedel [shake]

[shake][shake][shake][shake][shake][shake][shake][shake][shake][shake][shake][shake][shake]

Du kanske borde stoppa upp något där bak istället?

[shake][shake][shake][shake][shake][shake][shake][shake][shake][shake][shake][shake][shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Victor Ahlén:

Fräscht utan pubis.


   
SvaraCitera