Aviseringar
Rensa alla

Pungkulan har svällt och det gör jätte ont


Ämnesstartare

Hallå! Jag har ett diffust minne av att jag smällde ihop benen mot varandra när jag sov. Har ingen aning varför. Men jag vaknade idag av att det gjorde jätte ont i min vänstra pungkula. Jag kollade på den och det ser ut som att den har svällt lite och det är mishaped. Asså den är typ lite plattare och konstigt formad. Snälla hjälp mej jag vill inte operera bort den.


   
Citera

shit


   
SvaraCitera
time
 time

Hej! Ingen här är läkare eller vårdpersonal. Ring 1177 eller gå till din närmaste vårdcentral för att få hjälp om du är orolig.


   
SvaraCitera
Sinnie

Gå till en vårdcentral! Det kan vara farligt, tror jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Okej


   
SvaraCitera

va hur lyckades du med det? 😮


   
SvaraCitera

vincebruh:
va hur lyckades du med det? 😮

Han skrev ju det.


   
SvaraCitera

AlldelesFörHypad:
Hallå! Jag har ett diffust minne av att jag smällde ihop benen mot varandra när jag sov. Har ingen aning varför. Men jag vaknade idag av att det gjorde jätte ont i min vänstra pungkula. Jag kollade på den och det ser ut som att den har svällt lite och det är mishaped. Asså den är typ lite plattare och konstigt formad. Snälla hjälp mej jag vill inte operera bort den.

Hoppas det går bra. Vi finns vid din sida GladHjärta


   
SvaraCitera

Lulle2003:

Han skrev ju det.

han skrev att han vaknade upp av det. ditt ollon.


   
SvaraCitera

vincebruh:

han skrev att han vaknade upp av det. ditt ollon.

Han skrev en anledning till varför det var så Glad Som han trodde att det kunde vara


   
SvaraCitera

Lulle2003:

Han skrev en anledning till varför det var så Glad Som han trodde att det kunde vara

so what? frågade inte dig :p


   
SvaraCitera

vincebruh:

so what? frågade inte dig :p

Kan du bara lugna dig lite nu. Han har redan skrivit det en gång, då behöver han inte skriva det igen. Läs hela texten han skrev 


   
SvaraCitera

Kontakta 1177 via telefon o se om det är något problem. Säger det att du ska gå till en vårdcentral MÅSTE du göra det! Kan vara något allvarligare men är troligen inte det. Men bara för att be on the safe side 🙂


   
SvaraCitera