Aviseringar
Rensa alla

Pungpoll


Ämnesstartare

I morse diskuterades det pungar med en paleontolog  i Morgonpasset i p3. Mm, i nästan en hel timme pratades det bara om pungar. Det pratades bl a om att man får en sämre kvalitet på sina spermier om man har tajta kläder på underkroppen. Detta måste jag ju polla om tänkte jag då.

mk4rrff


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

isola: Brukar du, pungbärare, undvika tajta plagg på underkroppen pga dina spermier?

aa annars bränner de ner min restaurang Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fick mig att tänka på: 

isola: Annat svar:

nae. mkt bullshit här vaaaaa       


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola: Annat svar:

Jag bär det jag trivs bäst med - tajta plagg på underkroppen tycker jag inte är det minsta bekvämt.

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Jag bär det jag trivs bäst med - tajta plagg på underkroppen tycker jag inte är det minsta bekvämt.

Hjärta

då ska du ju rösta nejjjj

S3ON:
fick mig att tänka på: 

nae. mkt bullshit här vaaaaa

va


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Annat svar:
Näää men jag lirar med "otajta" plagg oftast för att det är skönt då de inte sitter åt. Finns ju jeans som är som värsta stuprören...
Förstår inte hur man möjligtvis kan röra sig i dom och tycka att det är gott.. Förvirrad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

då ska du ju rösta nejjjj

va

vadå va???? tror det e bullshit, skitsnack. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SEX GALNA PERSONÖR !


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gillar inte tajta kläder


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

för dem är tajta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola: Annat svar:

Har inte ens reflekterat över frågan faktiskt. Är nog inget jag kommer reflektera över heller, kvaliten på mina spermier har väldigt liten inverkan på mitt liv. ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

vadå va???? tror det e bullshit, skitsnack. 

Man skulle kunna tro det men nä
http://www.dn.se/nyheter/vetenskap/spermier-blir-inte-farre-av-osund-livsstil/
finns fler källor på le google men måste skutta iväg nu så de får du googla fram sjä'lv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola: då ska du ju rösta nejjjj

Dom enda "nej" som finns är "Nej pga behöver ingen bra spermiekvalitet nu" och "Nej men ska börja tänka på att inte använda". Inget av dessa stämmer ju överens med mitt svar.

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Dom enda "nej" som finns är "Nej pga behöver ingen bra spermiekvalitet nu" och "Nej men ska börja tänka på att inte använda". Inget av dessa stämmer ju överens med mitt svar.

Hjärta

Men det första nejalternativet tar ju bara upp hur du ser på sperman. Hur du ser på kläder i allmänhet efterfrågades ejjjjj


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola: finns fler källor på le google men måste skutta iväg nu så de får du googla fram sjä'lv

hahahaha Hjärta

won't happen


   
SvaraCitera