Aviseringar
Rensa alla

pungtråd 2


Ämnesstartare

Är man kär när man inte kan sluta tänka på hur underbar en person är? och blir nervös innan jag ska träffa honom och blyg men endå inte?

Har aldrig kännt så med någon kille förut(Inte med mitt ex heller), och nu har jag träffat en kille som gör att jag känner mig som en 13årig oskuld...Är det bra för hälsan?

ÄNDRAT 2009-12-22 12:29
Hur tar man bort trådar?


   
Citera
Ämnesstartare

SuperApe:

Är man kär när man inte kan sluta tänka på hur underbar en person är? och blir nervös innan jag ska träffa honom och blyg men endå inte?

Ja.

SuperApe:

..Är det bra för hälsan?

EtT TaG Är dEt bRa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

Ja.

Vad spännande!

MEN! kan det även betyda att jag aldrig varit kär i mitt ex? alltså jag gillade såklart honom också när jag började träffa honom men det känndes inte alls som det gör nu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SuperApe:

Vad spännande!

HiHiHiHi


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

grattis!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SuperApe:

och nu har jag träffat en kille som gör att jag känner mig som en 13årig oskuld...

Varför tror du att du känner så? [wink]


   
SvaraCitera

Om dU UnDrAr hUrUvIdA Du äR KäR KaNsKe dEt hÄr kAn hJäLpA:
KäRlEk äR En kÄnSlA SoM PrÄgLaS Av eN StArK ÖmHeT OcH TiLlGiVeNhEt. KäRlEkEn kAn vArA RiKtAd mOt aBsTrAkTa tInG SoM KoNsT ElLeR NaTiOnEn, MoT MeR AlLmÄnNa kOnKrEtA TiNg sOm nAtUrEn eLlEr kYrKaN, eLlEr tIlL MeR SpEcIfIkA KoNkReTa oBjEkT SoM EnS HeM, eNs hUsDjUr eLlEr eN NäRa mEdMäNnIsKa, InKlUsIvE DeN EgNa pErSoNeN. kÄrLeK I DeSs oLiKa vArIaNtEr äR EtT OfTa åTeRkOmMaNdE TeMa iNoM LiTtErAtUr, FiLm oCh sÅnG.

KäRlEk kÄnNeTeCkNaS Av eN ViLjA AtT Ge vIlLkOrSlÖsT TiLl nÅgOn eLlEr nÅgOt, DeT ViLl sÄgA AtT BeTe sIg aLtRuIsTiSkT. eTt eXeMpEl äR FöRäLdRaRs kÄrLeK MoT SiNa bArN, sE OcKsÅ AgApE. eTt aNnAt äR DeN KäNsLa sOm tVå mÄnNiSkOr kÄnNeR FöR VaRaNdRa sOm iNnEhÅlLeR En bÅdE FySiSk oCh pSyKiSk aTtRaKtIoN.

KäRlEkEn kAn oCkSå bEsTå aV En bIoLoGiSk aTtRaKtIoNsKrAfT Av sEnSuElL ElLeR SeXuElL NaTuR. i dEt sEnArE FaLlEt kAn kÄnSlAn vArA MeR AlLmÄn, Så kAlLaD RoMaNtIsK KäRlEk, ElLeR MeR KoNkReT ÅtRå, OcKsÅ BeNäMnT LiBiDo.

KäRlEk tIlL DeN EgNa pErSoNeN – EgOiSm – kAn aV OmGiVnInGeN SeS SoM NåGoT NeGaTiVt, DäR EgEnKäRlEkEn kAn tA SiG UtTrYcK I HaNdLiNgAr sOm öKaR DeT EgNa vÄlStÅnDeT ElLeR VäLmÅeNdEt pÅ AnDrAs bEkOsTnAd. DeT FiNnS ÄvEn eN MiLdArE FoRm aV EgEnKäRlEk dÄr pErSoNeN UnNaR SiG En dEl aV DeT GoDa i lIvEt, UtAn aTt bRiStA I ReSpEkT ElLeR EmPaTi iNfÖr mEdMäNnIsKoRnA. sÅdAn eGeNkÄrLeK Är kOpPlAd tIlL En gOd sJäLvKäNsLa, ViLkEt i sIn tUr äR ViKtIgT FöR AtT KuNnA ViSa kÄrLeK – AtT Ge oViLlKoRlIgT.

FöRäLsKeLsE KaLlAs dEn iNtEnSiVa iNlEdNiNgSpErIoDeN Av eTt kÄrLeKsFöRhÅlLaNdE. aTt bÄrA KäRlEk eLlEr fÖrÄlSkElSe sOm iNtE Är bEsVaRaD Av mOtPaRtEn kAlLaS OlYcKlIg kÄrLeK.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Varför tror du att du känner så?

Jadu det var ju det som var frågan, eller hur?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja, det rä du nog


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SuperApe:

Jadu det var ju det som var frågan, eller hur?

Precis, du vet inte inte varför du känner så, men varför tror du? [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du verkar vara för liten för att bli ihop med nån över huvudtaget.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Precis, du vet inte inte varför du känner så, men varför tror du?

Jag vet ärligt talat inte varför jag känner mig så, Det kan ju möjligtvis vara så att jag är kär..
coolt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jaa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hur fan ska vi veta det det vet du bäst själv


   
SvaraCitera

Penstrokes:

Om dU UnDrAr hUrUvIdA Du äR KäR KaNsKe dEt hÄr kAn hJäLpA:
KäRlEk äR En kÄnSlA SoM PrÄgLaS Av eN StArK ÖmHeT OcH TiLlGiVeNhEt. KäRlEkEn kAn vArA RiKtAd mOt aBsTrAkTa tInG SoM KoNsT ElLeR NaTiOnEn, MoT MeR AlLmÄnNa kOnKrEtA TiNg sOm nAtUrEn eLlEr kYrKaN, eLlEr tIlL MeR SpEcIfIkA KoNkReTa oBjEkT SoM EnS HeM, eNs hUsDjUr eLlEr eN NäRa mEdMäNnIsKa, InKlUsIvE DeN EgNa pErSoNeN. kÄrLeK I DeSs oLiKa vArIaNtEr äR EtT OfTa åTeRkOmMaNdE TeMa iNoM LiTtErAtUr, FiLm oCh sÅnG.

KäRlEk kÄnNeTeCkNaS Av eN ViLjA AtT Ge vIlLkOrSlÖsT TiLl nÅgOn eLlEr nÅgOt, DeT ViLl sÄgA AtT BeTe sIg aLtRuIsTiSkT. eTt eXeMpEl äR FöRäLdRaRs kÄrLeK MoT SiNa bArN, sE OcKsÅ AgApE. eTt aNnAt äR DeN KäNsLa sOm tVå mÄnNiSkOr kÄnNeR FöR VaRaNdRa sOm iNnEhÅlLeR En bÅdE FySiSk oCh pSyKiSk aTtRaKtIoN.

KäRlEkEn kAn oCkSå bEsTå aV En bIoLoGiSk aTtRaKtIoNsKrAfT Av sEnSuElL ElLeR SeXuElL NaTuR. i dEt sEnArE FaLlEt kAn kÄnSlAn vArA MeR AlLmÄn, Så kAlLaD RoMaNtIsK KäRlEk, ElLeR MeR KoNkReT ÅtRå, OcKsÅ BeNäMnT LiBiDo.

KäRlEk tIlL DeN EgNa pErSoNeN – EgOiSm – kAn aV OmGiVnInGeN SeS SoM NåGoT NeGaTiVt, DäR EgEnKäRlEkEn kAn tA SiG UtTrYcK I HaNdLiNgAr sOm öKaR DeT EgNa vÄlStÅnDeT ElLeR VäLmÅeNdEt pÅ AnDrAs bEkOsTnAd. DeT FiNnS ÄvEn eN MiLdArE FoRm aV EgEnKäRlEk dÄr pErSoNeN UnNaR SiG En dEl aV DeT GoDa i lIvEt, UtAn aTt bRiStA I ReSpEkT ElLeR EmPaTi iNfÖr mEdMäNnIsKoRnA. sÅdAn eGeNkÄrLeK Är kOpPlAd tIlL En gOd sJäLvKäNsLa, ViLkEt i sIn tUr äR ViKtIgT FöR AtT KuNnA ViSa kÄrLeK – AtT Ge oViLlKoRlIgT.

FöRäLsKeLsE KaLlAs dEn iNtEnSiVa iNlEdNiNgSpErIoDeN Av eTt kÄrLeKsFöRhÅlLaNdE. aTt bÄrA KäRlEk eLlEr fÖrÄlSkElSe sOm iNtE Är bEsVaRaD Av mOtPaRtEn kAlLaS OlYcKlIg kÄrLeK.

[tard]

man bara känner hur man dunkar fram o tbx


   
SvaraCitera