Aviseringar
Rensa alla

pungtråd


Beckychu:

Som jag skrev innan också är det olika från person till person.

Aaa, jepp. Men 2 år verkar för kort i huvudtaget.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lär bli bättre med tiden


   
SvaraCitera

Macktorsken:

2 år verkar för kort

Personen som rökt i 30år, har h*n rökt dagligen då? Det kan ju bero på om man röker en gång i timmen och är så gott som aldrig nykter, eller om man röker 3 om dagen... kvalitet på rökat kanske pckså spelar roll? sen som någon skrev så är det nog från person till person... [smile]


   
SvaraCitera

thcl:

Personen som rökt i 30år, har h*n rökt dagligen då?

Dagligen (han har ju haft "rena" dagar när han försöker sluta), i nuläget så röker han varje kväll för att somna.

thcl:

kvalitet på rökat

Faktiskt jätte bra (har tagit av honom par ggr)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag går på fleuxetin , en anti depp medicin som gör så jag inte kommer ihåg va jag åt till frukost ens.

de enda jag kan säga, sluta med skiten , men de är lättare sagt än gjort. jag har aldrig provat själv så borde inte ens uttala mig, men ja


   
SvaraCitera

Macktorsken:

Faktiskt jätte bra

Vad gemför du med? ^^ svårt att veta vad du kallar bra, det kan ju vara helt oika [crazy]


   
SvaraCitera

thcl:

Vad gemför du med? ^^ svårt att veta vad du kallar bra, det kan ju vara helt oika

Hehe, öhh. Det andra jag har rökt, men det vet inte ni ju. [sad]

Men enligt mig så är det bra!

lemuu:

jag går på fleuxetin , en anti depp medicin som gör så jag inte kommer ihåg va jag åt till frukost ens.

Herregud! Ta någon annan anti-depp eller sluta deppa!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

Herregud! Ta någon annan anti-depp eller sluta deppa!!!

tar den mest för den grymma äckel ångesten jag har , men ja, det är fan hemskt och behöva leva i "dimma" o känna sig borta hela tiden och inte komma ihåg va man åt.... dessutom om man bråkar med nån t.ex och den frågar "va sa du då?" så kommer man ju ihåg det så långt bak i huvudet så man inte får fram det.. [sad] och då tror den ju inte på en. blir ett handikapp ju -.- , hoppas det är medicinen för har alzeimers i släkten, men som 17 åring? nja.. o dessutom får jag minnesluckor när jag tar medicinen bara

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

men man kan ju säga att min medicin också är en SORTS drog.. kusligt [smile]


   
SvaraCitera

lemuu:

äckel ångesten

Finns mer anti-depp för sådant ju.


   
SvaraCitera

minnet blir fakkat av cannabis, yes [n]


   
SvaraCitera

lemuu:

grymma äckel ångesten jag har

Testa Xanor [badgrin] så kan du öka doserna lite så blir du av med ångesten + blir skön i skallen [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

testa att sluta röka varje dag.


   
SvaraCitera
zIGGE

Beckychu:

Det har det faktiskt. Scientific bevisat.

Myksa är Um's största troll, du ska inte ta han seriöst [smile]


   
SvaraCitera

zIGGE:

Myksa är Um's största troll, du ska inte ta han seriöst [smile]

Vad har det med saken att göra?


   
SvaraCitera

Exakt vad förväntar du dig av två års dagligt puffande?
[tard]


   
SvaraCitera