Aviseringar
Rensa alla

Punk är BÄST!


Ämnesstartare

Någon annan än mej som känner att Punk bara är den Bästa musiken som funnits och finns ?
Nu menar jag Punk/rockband som Rancid, Offspring, Lars Frederiksen & The Bastards, Ja, sen finns de ju äldre band som The Clash, Sex Pistols, Dead Kennedys, Ramones etc etc.

Shit, vad jag älskar gillar musiken! De äger sönder allt ....annat som Hip-hop, pop, och metal 😉 haha

Nä, men seriöst, finns inget bättre i mina öron o hjärna ....
Kan kalla mej punkare, till en viss del ... Men musiken spelar oxå en STOR roll i de. Själva musiken har "kraften" att uttrycka sej aggressivt, de låter bara skönt. Nästan som Passion för mej.
Aja, om man går ifrån musiken till livsstilen så kan jag säga att personligen de passar in på mej ...och när jag lyssnar på musiken så känner jag igen mej .. De går att relatera till de, de känns bara Bra!
Punkare för mej är att känna sig utanför, konstigt missanpassad och ilsken, ..MEN även kunna tänka fritt och säga vad man vill och menar. Sen i politiken står jag i mitten.

Japp. Men vad tycker ni om Punk?
🙂


   
Citera
Ämnesetiketter

nej den e sämst


   
SvaraCitera

FaceInTheCrowd_:

Punk

FaceInTheCrowd_:

Offspring

Nej [smile]


   
SvaraCitera

det gamla grejerna är goa iaf, Anti-Flag och liknande modernt tjafs är väl så där bara.


   
SvaraCitera
Noak_

Strunta i genrer så kommer du längre. Jag gillar för övrigt The Wipers när det kommer till Punk.


   
SvaraCitera

hårdrock och metal är bäst. punkrock är väldigt bra också green day till exempel lyssnar nog till dom varje dag. men det tar inte metal och hårdrock. [bigsmile]


   
SvaraCitera

Det låter som att du lider av identitetskris.


   
SvaraCitera

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! P15 är asfräck punkare, dEt äR sÅ jÄvLa ReBeLlIsKt aTt bLaNdA sToRa OcH sMå BoKsTäVer!!!


   
SvaraCitera

håller inte med dig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

andlin103, öh, green day ?
Här snackar vi punk! 😉 ...inte alternative rock/pop-punk

Och Roll On kan ta sej för han vet inte va han snackar om O_o :O


   
SvaraCitera

jag tycker Oi! punk är den bästa punk formen! för kalt huvud skall man ha!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag säger bara Nöjesblodet & Semesterkommittén. Dålig inspelning, ja. Men studioinspelningen är sämre.


   
SvaraCitera

FaceInTheCrowd_:

Men vad tycker ni om Punk?

Musiktips:

[y]


   
SvaraCitera

FaceInTheCrowd_:

Punkare för mej är att känna sig utanför, konstigt missanpassad och ilsken, ..MEN även kunna tänka fritt och säga vad man vill och menar. Sen i politiken står jag i mitten.

Sätt dig själv främst, välj att tänka fritt utan kulturell dekadens och tjurighet. Var öppen!

Men kul att du har en passion!


   
SvaraCitera

Gillar ej punk så mycket. Visst finns det väl bra saker men finns bättre musik inom andra genrer.


   
SvaraCitera