Aviseringar
Rensa alla

Pussa barn på munen


Ämnesstartare

Image


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Visst


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Nej det är för intimt (Du röstade på detta alternativ)

Lite ischigt.

Minns när en klasskompis i princip blev upphånglad av sin pappa på fritids. [sad]


   
SvaraCitera

Jo när dom är små så, då brukar dom väl vilja det. Men i äldre dar så är det konstigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

då brukar dom väl vilja det

Bara om de sett det innan, eller blivit det innan. De kommer ju inte på sådant själva.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Ah om man vill det... (Du röstade på detta alternativ)

förstår nt vf de nt ska få d1 om de så vill.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alla får göra som dom vill så länge dom inte skadar någon annan [smile]


   
SvaraCitera

isola:

Ja (Du röstade på detta alternativ)

Pga kan vi snälla avdramatisera barns sexualitet och sluta associera oskyldiga beteenden till sex ok tack.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Annat: (Du röstade på detta alternativ)

Beror väl på ens relation. Om min morsa hade gjort det hade jag nog varit ganska obekväm i några månader te x. Då menar jag alltså inte just nu, för då hade det varit jättekonstigt, men även när jag var en Pyttesemi.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Minns när en klasskompis i princip blev upphånglad av sin pappa på fritids. [sad]

bad touch [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Miceparade:

Pga kan vi snälla avdramatisera barns sexualitet och sluta associera oskyldiga beteenden till sex ok tack.

Så man ska bete sig sexuellt mot sitt barn för det? (nu säger jag inte att bara för att man pussar sitt barn på munnen menar någonting sexuellt med det)
Klart att barn har en sexualitet, men varför skulle de dela den med föräldrarna?


   
SvaraCitera

isola:

Bara om de sett det innan, eller blivit det innan. De kommer ju inte på sådant själva.

Jomen föräldrarna pussar inte sina barn för fel anledningar. Barnet märker väl om det gillar att få pussar eller ej.

TEx som på bilden, väldigt "lätt" puss, det är ju ok. Men blöta långa etc etc blir konstigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

bad touch [blush]

Ser det framför mig [sad][sad] minns att jag blev förundrad och fundersam


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men haha mamma försöker ju få en att pussa henne hela tiden och hon pussar på mej jämt (det ni tjejer [wink])
inte nödvändigtvis på munnen men, ah förälder - barn är typ helt avsexualiserat, normalt sett alltså


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

Men blöta långa etc etc blir konstigt.

Mm men ibland pussar man ju länge på sitt barn och då råkar det säkert bli sådana, men ja. Korta små ser jag inte heller något direkt problem med.


   
SvaraCitera