Aviseringar
Rensa alla

Pussyproblems! [cry] Hjälp!!


Ämnesstartare

Började kännas typ "konstigt" för kanske 2 veckor sen, och har haft gryniga flytningar, kännts torrt och kliat lite den senaste veckan. Har misstänkt att det är svamp ([shake]första gången isf) så jag har googlat lite och fick tips om att smörja in med filmjölk, så det gjorde jag igår kväll. Idag har jag haft ljusrosa flytningar, men inte så mycket, har varit typ helt torr. Var på apoteket förut och köpte Pevaryl vagiatorer, men vågar man testa? Har läst om massa som det bara blivit värre för, och folk som fått vestibulit av det osv [shake] Vad kan det vara om det inte är svamp? Har hört att olivolja är svampdödande, kan det funka att smörja in med det bara? Vill gärna bli av med det innan lördag, helst innan imorgon kväll eftersom jag ska träffa min bf [crazy] Kan tillägga att det alltså är så torrt så det knappt går att ha sex normalt.
Hjälp, vad ska jag göra? [sad]

Vägrar göra gynundersökning btw


   
Citera

Låter som svamp. Använd det du köpte.

Älskar din bild.


   
SvaraCitera

använd inte pevaryl och/eller vagiatorer och andra medel från apoteket om du inte har fått bekräftat av en gynekolog/barnmorska etc att det verkligen är svamp du har [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sötnos:

Låter som svamp. Använd det du köpte.

Om det inte är svamp då, är det farligt att använda det då?

sötnos:

Älskar din bild.

Jag med [love]

enhimmelskdrog:

använd inte pevaryl och/eller vagiatorer och andra medel från apoteket om du inte har fått bekräftat av en gynekolog/barnmorska etc att det verkligen är svamp du har [no-no]

Tänker inte göra nån gynundersökning. Eller prata med nån barnmorska, sånt här är pinsamt [crazy]


   
SvaraCitera

Gunvald:

Tänker inte göra nån gynundersökning. Eller prata med nån barnmorska, sånt här är pinsamt

skyll dig själv om du får vestibulit då [sad]


   
SvaraCitera

Gunvald:

Om det inte är svamp då, är det farligt att använda det då?

tror inte det, om det bara är en gång!

(tror desstuom att kopplingen till vestibulit har och göra med att vestibulit brukar missuppfattas som svamp hos typ alla gyn's. såg dokumentär!)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

skyll dig själv om du får vestibulit då [sad]

[sad][sad] kan olivolja funka då? Är det verkligen svampdödande eller är det bara en myt? [crazy]


   
SvaraCitera

Du smörjde in fittan med fil.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sötnos:

tror inte det, om det bara är en gång!

(tror desstuom att kopplingen till vestibulit har och göra med att vestibulit brukar missuppfattas som svamp hos typ alla gyn's. såg dokumentär!)

Okej, ska nog testa sen ändå då [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SD2010:

Du smörjde in fittan med fil.

Ja, äckligt va? Helt i onödan också [smile]


   
SvaraCitera

Gunvald:

Ja, äckligt va? Helt i onödan också

[cry]


   
SvaraCitera

Gunvald:

kan olivolja funka då? Är det verkligen svampdödande eller är det bara en myt?

ingen aning 😛 jag använde pevaryl (kräm + vagiatorer) när jag drabbades men det var för att barnmorskan hade konstaterat att det var svamp och eftersom jag hade haft det ett tag skulle det vara svårt att få bort det på "mildare" sätt, eller nåt

men har du testat att sova utan trosor, dra ner på sockerintag och tvätta underlivet med ljummet vatten osv? det kan också hjälpa [smile]
undvik gärna tighta byxor på dagen också [wink]


   
SvaraCitera

Kan undersöka saken närmare, om du vill?[wink][wink][wink]


   
SvaraCitera

Ni sliddjur är så jävla äckliga


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

ingen aning 😛 jag använde pevaryl (kräm + vagiatorer) när jag drabbades men det var för att barnmorskan hade konstaterat att det var svamp och eftersom jag hade haft det ett tag skulle det vara svårt att få bort det på "mildare" sätt, eller nåt

Hm okej

enhimmelskdrog:

men har du testat att sova utan trosor, dra ner på sockerintag och tvätta underlivet med ljummet vatten osv? det kan också hjälpa [smile]

Gör allt det där redan [sad] Om det nu är svamp fattar jag verkligen inte hur jag har fått det

kebu12:

Kan undersöka saken närmare, om du vill?[wink][wink][wink]

Kan du aldrig vara seriös [crazy]


   
SvaraCitera