Aviseringar
Rensa alla

Putin - er åsikt om honom


Vladimir? Vad vet jag om honom... Det man sätt om honom så verkar han ganska trevlig och hjärta för naturen, vikket jag tycker är bra?

Somsagt så känner jag inte honom alls. Endast läst och skådat på medier, vikka inte känns så trovärdiga många gånger... Hans arbete som politiker vet jag inte heller så mycket om. Men som alltid så har folk många bra tankar, men också många dåliga tankar... Vissa delar gillar man, vissa inte.

Jag vet inte, men han känns lite mer självsäker på ett bättre sätt, än de flesta politiker i U.S.A. som man så gärna ofta jämför med.


   
SvaraCitera

Fantastiskt: Fast mest för att den känns lite väl gjord... kanske...

kr5m7.gif


   
SvaraCitera

Inget fan av, nej. 🙁 


   
SvaraCitera

237154_cgeu-51k-nP-innerqpo.jpg

Putin_crab_anim_7.png

00004096.jpg


   
SvaraCitera

det är ju fan inte ens rimligt


   
SvaraCitera
mynona

Fantastiskt:
det är ju fan inte ens rimligt

Du får smileyn "Glatt skålande" som feedback


   
SvaraCitera

rätt söt o så

mkt coola bilder på honom

o mkt roliga bilder oxo

typ bilden adaq postade va ju asnice 

o nä han rider på en björn han tämjde helt sjlv efter att den attackerat honom under en fisketur 


   
SvaraCitera

Aldrig träffat så har ingen direkt uppfattning. Han är nog korrupt men han verkar vara en okej ledare i alla fall.


   
SvaraCitera

Han borde köra Chickenrace mot IS. 


   
SvaraCitera

maxresdefault.jpg


   
SvaraCitera

NiklasW:
maxresdefault.jpg

Höjden av maskulinitet är att rida på en björn utan tröja i blötmarker. Tycker att det är ganska fantastiskt. Skulle ge allt för att se honom slå ner någon med sina karatemoves. 


   
SvaraCitera

Chibibbi:

Höjden av maskulinitet är att rida på en björn utan tröja i blötmarker. Tycker att det är ganska fantastiskt. Skulle ge allt för att se honom slå ner någon med sina karatemoves. 

Blink


   
SvaraCitera

Om man ska svara på frågan seriöst så tror jag att han är den bästa och mest trygga ledaren Ryssland kan ha i dagsläget. Det är ett oberäkneligt land men en politisk kultur av revolution och diktatur och som dessutom besitter enorma stridskapaciteter. Ett sådant land bör vara så lugnt som möjligt och inte hamna i händerna på fel personer. 


   
SvaraCitera

Gillar inte auktoritära ledare eller Ryssarnas syn på homosexualitet. Men jag gillar inte västvärldens smutskastning av honom och Ryssland heller. När det kommer till Krimhalvön så lutar jag åt Ryssarnas sida(fast det bästa hade nog varit ett självständigt krim).


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera