Aviseringar
Rensa alla

PV eller KK?


Ämnesstartare

Hej!, jag har ett problem. jag har snackat med en kille i ca 1,5 månad vi har träffats, vi mös och låg med varandra och så. vi skriver med varandra varje dag och jag har frågat honom flera gånger ifall han värkligen vill träffa mig igen och då svarar han typ: ja ofc :* <3 men grejen e att när vi skriver så snackar vi mest om sex, asså hur vi vill ligga med varandra nästa gång vi ses, vad vi tänder på, vad den andra ska göra bättre, vad den andra gjorde som va bra osv. vi snackar även ganska mycket om bilar så vi båda e intresserade.

men sen när vi träffas så e han värsta söta som håller  min hand när jag sover (flätar ihop sina fingrar med mina), pussar mig på pannan, på kinden osv. så vad tror ni? för jag gillar verkligen hnm (jag vet dock inteom jag e kär i hnm då jag aldrig har varit kär) och jag sa till hnm i början att jag" HELST vill ha ett förhållande, men en kk e ju aldrig fel ;)" nu har vi ju dock bara träffats en gång och vi ska träffas snart igen. men som sagt, vad tror ni? vill han va min kk elr är han ute efter något mer (som jag)?


   
Citera
Ämnesstartare

Han vill nog mest ha sex med närhet då han av det du sagt inte tar initiativ till att lära känna dig och visa sig på sin bästa sida, samt att han inte tar initiativ till att träffas. Jag förstår det som att han är kortfattad och lite överdrivet flörtig.  Många killar i tonåren är så, de vill skaffa sig erfarenheter och känner sig inte mogna för något seriöst. Men han verkar som en omtänksam och respektfull person som gillar närhet och så länge han inte lovar något mer och ni båda trivs med relationen kan ni ju fortsätta njuta av varandra. 

Ställ in dig på att ni är två individer som gillar att mysa ihop, hoppas aldrig med någon person som du träffar. Om det händer så märker du det!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ceka92:
Han vill nog mest ha sex med närhet då han av det du sagt inte tar initiativ till att lära känna dig och visa sig på sin bästa sida, samt att han inte tar initiativ till att träffas. Jag förstår det som att han är kortfattad och lite överdrivet flörtig.  Många killar i tonåren är så, de vill skaffa sig erfarenheter och känner sig inte mogna för något seriöst. Men han verkar som en omtänksam och respektfull person som gillar närhet och så länge han inte lovar något mer och ni båda trivs med relationen kan ni ju fortsätta njuta av varandra. 

Ställ in dig på att ni är två individer som gillar att mysa ihop, hoppas aldrig med någon person som du träffar. Om det händer så märker du det!

fast de va han som ville att vi skulle träffas, de e nästan alltid han som tar dem initiativen. Jag missade nog o skriva de men han har hjälpt mig när jag har mått svin kasst, han har typ sagt saker som: du e visst söt o fin, annars hade jag inte snackat me dig ju och även, de löser sig bby, jag lovar :*. typ sånt har kan skrivit. ändrar de lite på de hela eller?

för jag hade nöjt mig med en intim mys relation med. det är inget jag hade tackat nej till


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

undergrounds:

fast de va han som ville att vi skulle träffas, de e nästan alltid han som tar dem initiativen. Jag missade nog o skriva de men han har hjälpt mig när jag har mått svin kasst, han har typ sagt saker som: du e visst söt o fin, annars hade jag inte snackat me dig ju och även, de löser sig bby, jag lovar :*. typ sånt har kan skrivit. ändrar de lite på de hela eller?

för jag hade nöjt mig med en intim mys relation med. det är inget jag hade tackat nej till

Mm. Det låter ändå som att han är oseriös av dina exempel på meddelanden han brukar skicka. Han är flörtig när ni pratar om seriösa saker -> är en bra indikator på att han vill vara ytlig med dig. Han menar nog absolut det han skriver, men du bör inte hoppas på något mer. Det bör man aldrig, som sagt. Du blir bara sårad då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ceka92:

Mm. Det låter ändå som att han är oseriös av dina exempel på meddelanden han brukar skicka. Han är flörtig när ni pratar om seriösa saker -> är en bra indikator på att han vill vara ytlig med dig. Han menar nog absolut det han skriver, men du bör inte hoppas på något mer. Det bör man aldrig, som sagt. Du blir bara sårad då.

de e faktiskt sant... fast han e de ibland, inte ofta men ibland. Annars har han typ skrivit: om jag t.ex. mått dåligt över att jag e tjock o att jag inte tror att han kmr gilla mig osv. så har han skrivit: de e du fan inte alls!, jag hade ju inte skrivit med dig om jag inte tyckt att du va snygg/söt. o de kmr jag visst de! min magkänsla säger att jag kmr gilla dig och den har alltid rätt :*  <3

tack så jätte mycket för hjälpen kära du!, de har gjort mitt liv så mycket lättare!

 o btw, när vi träffats ngra gånger till, ska jag fråga hnm hur ´han känner så eller ska jag vänta ut honom och se om han frågar mig vad jag tkr om "våran relation" ? 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

undergrounds:

de e faktiskt sant... fast han e de ibland, inte ofta men ibland. Annars har han typ skrivit: om jag t.ex. mått dåligt över att jag e tjock o att jag inte tror att han kmr gilla mig osv. så har han skrivit: de e du fan inte alls!, jag hade ju inte skrivit med dig om jag inte tyckt att du va snygg/söt. o de kmr jag visst de! min magkänsla säger att jag kmr gilla dig och den har alltid rätt <3

tack så jätte mycket för hjälpen kära du!, de har gjort mitt liv så mycket lättare!

Vad kul att jag kunde hjälpa till hjärtat.
Man märker om det händer, annars fortsätter man bara att göra saker man mår bra av. Party


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ceka92:

Vad kul att jag kunde hjälpa till hjärtat.
Man märker om det händer, annars fortsätter man bara att göra saker man mår bra av.

sant!, åter igen tack!, tusen tack!

som min kompis burkar säga: man skal aldrig låta en kille förstöra/ ta över enns " mind" förrän man är säker på att man ska spendera hela livet med den personen, knappt enns då


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

undergrounds:

sant!, åter igen tack!, tusen tack!

som min kompis burkar säga: man skal aldrig låta en kille förstöra/ ta över enns " mind" förrän man är säker på att man ska spendera hela livet med den personen, knappt enns då

Haha, jag kan inte ta emot så mycket tack! Puss! 
Ja, det viktigaste är alltid att man mår bra. : )


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

undergrounds: hjälpt mig när jag har mått svin kasst, han har typ sagt saker som: du e visst söt o fin, annars hade jag inte snackat me dig ju och även, de löser sig bby, jag lovar :*. typ sånt har kan skrivit. ändrar de lite på de hela eller?

Han hade alltså inte haft kontakt med dig om han funnit dig attraktiv och skriver "det löser sig baby jag lovar" när du berättar om dina problem. What a dream.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Han gillar väl dig men det behöver ju inte betyda att han vill ha ett förhållande, speciellt då tidigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola: attraktiv och

ICKEattraktiv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

utan att ha läst tråden så måste jag säga att det är ett svårt val..

i063317.jpg

KK:n är i mina ögon snyggare, fast

Volvo_pv444_v_sst.jpg

PV:n har ju mer soul.


   
SvaraCitera

undergrounds:
Hej!, jag har ett problem. jag har snackat med en kille i ca 1,5 månad vi har träffats, vi mös och låg med varandra och så. vi skriver med varandra varje dag och jag har frågat honom flera gånger ifall han värkligen vill träffa mig igen och då svarar han typ: ja ofc :* <3 men grejen e att när vi skriver så snackar vi mest om sex, asså hur vi vill ligga med varandra nästa gång vi ses, vad vi tänder på, vad den andra ska göra bättre, vad den andra gjorde som va bra osv. vi snackar även ganska mycket om bilar så vi båda e intresserade.

men sen när vi träffas så e han värsta söta som håller  min hand när jag sover (flätar ihop sina fingrar med mina), pussar mig på pannan, på kinden osv. så vad tror ni? för jag gillar verkligen hnm (jag vet dock inteom jag e kär i hnm då jag aldrig har varit kär) och jag sa till hnm i början att jag" HELST vill ha ett förhållande, men en kk e ju aldrig fel ;)" nu har vi ju dock bara träffats en gång och vi ska träffas snart igen. men som sagt, vad tror ni? vill han va min kk elr är han ute efter något mer (som jag)?

Han verkar uppenbarligen gilla dig. Han är inte ute efter att vara KK. Han verkar väldigt väldigt schysst mot dig så du bör ju satsa på ett förhållande!


   
SvaraCitera

varför ska du välja mellan två alternativ för? ha den typ av relation som kommer naturligt och känns bra. ni behöver inte sätta en etikett på det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lol jag skulle bara bli lack om snubben skrev att han inte skulle skriva med mig om jag inte var snygg/söt. som om bara det räknas. ej lack men avtänd hehä

 


   
SvaraCitera