Aviseringar
Rensa alla

Pynsamaste som har hänt


det va när jag föddes


   
SvaraCitera

har aldrig upplevt ngt pynigt


   
SvaraCitera

helutuhle:

vad "pynigt" [wink]

[love]


   
SvaraCitera

Minns nu när jag gick i mellanstadiet, eller om det var slutet på lågstadiet kanske (det var många år sedan)
I alla fall. Jag hade varit sjuk och hostat sönder ett blodkärl i halsen och hostade således ibland blod.
Var på väg hem från skolan, hade precis svängt in på min gata minns jag, så hostade och spottade jag.
Böjde mig ner för att kolla om det var blod. Verkligen BÖJDE mig ner för att studera det jag spottat ur mig.
Ville ju se om jag fortfarande blödde.
Då kommer min granne, som också gick i min klass, upp vid sidan om mig på gatan på sin cykel.
Flinandes och tittade på mig som om jag inte var klok.
Det var lite pinigt minns jag.


   
SvaraCitera

isola:

Det var lite pinigt minns jag.

Seriöst nu, du kan ju inte leva ett händelserikt liv direkt om det där nu var så pinsamt. [shake]
När jag gick i lågstadiet var jag inte ens medveten om pinsamma saker som hände mig.


   
SvaraCitera

Tamburinmannen:

Seriöst nu, du kan ju inte leva ett händelserikt liv direkt om det där nu var så pinsamt.

Men jag tycker sällan saker är pinsamma nuförtiden. Allt var ju pinsamt när man var liten!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Överlag är det mest att jag råkar säga dumma saker inför personer jag verkligen inte vill skämma ut mig inför. Råkar alltid skämma ut mig inför killar jag gillar typ.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åhh nu kom jag på något som jag tyckte var vrålpinsamt när det hände, var väl typ 14 år och var hemma hos en kompis.

Inga andra var hemma hos henne så vi bestämde oss för att sjunga karaoke, det ganska mycket på skoj och därför så fulsjöng och dansade vi till jättedåliga låtar.

Helt randomly slås dörren till hennes rum upp och in kommer hennes bror som vid tidpunkten var ca 18 (+ två av hans kompisar) och säger "Fint ni sjunger tjejer[wink]". Det var precis i den åldern som man mycket gärna ville imponera på äldre killar. Kommer verkligen ihåg hur mycket vi ville dö efter det där...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag kan helt seriöst inte känna att jag gjort bort mig på ett sådannt vis xD


   
SvaraCitera