Aviseringar
Rensa alla

PYSSELTRÅDEN!!


penja
Ämnesstartare

aristoteles:

https://www.google.se/search?q=raspberry+pi+cases&safe=off&hl=sv&rlz=1C1CHFX_enSE513SE513&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=S6yPUe6zAceF4AS_wYHQCA&ved=0CEIQsAQ&biw=1920&bih=967

Tills dess kan man kika på diverse coola skal på google 😉

aa tittar på nakna flickor nu får titta snart :))) hahaa


   
SvaraCitera

Åh, ett par sådana har jag gjort, fast lite annorlunda. Hänger på min vägg. Gjorde fevingar, de blev rätt så fina.

penja:
titta detta var smart! att använda nylonstrumpor till att göra vingar. vill göra detta. kan nån ha maskerad snart eller?


   
SvaraCitera

penja: aa tittar på nakna flickor nu får titta snart :))) hahaa

Du prioriterar fel!


   
SvaraCitera
penja
Ämnesstartare

Nea:
Åh, ett par sådana har jag gjort, fast lite annorlunda. Hänger på min vägg. Gjorde fevingar, de blev rätt så fina.

få se då!!!

aristoteles:

Du prioriterar fel!

pfft ne


   
SvaraCitera

Hih, ska bara laga klart middagen så.

penja:

få se då!!!


   
SvaraCitera
penja
Ämnesstartare

Nea:
Hih, ska bara laga klart middagen så.

bra!


   
SvaraCitera

webcam-toy-photo4.jpg

Att ta bild på sin egen rygg med en webbkamera är snudd på omöjligt. Men ja, såhär ser de ut. De stora glittersakerna är ljusblå glasstenar, de små kaststjärnor. Och så använde jag mig av rökelser (eh, ja, det var det smidigaste jag kunde komma på) för att bränna hål i dem också.


   
SvaraCitera

Min nacke ser knäpp ut, jag vet. Böjer fram huvudet.


   
SvaraCitera
penja
Ämnesstartare

Nea:

webcam-toy-photo4.jpgAtt ta bild på sin egen rygg med en webbkamera är snudd på omöjligt. Men ja, såhär ser de ut. De stora glittersakerna är ljusblå glasstenar, de små kaststjärnor. Och så använde jag mig av rökelser (eh, ja, det var det smidigaste jag kunde komma på) för att bränna hål i dem också.

va fina! så du använde alltså också strumpor? ska göra det där nån gång!


   
SvaraCitera

Tack! Mm, eller ja, tyckte att strumpor var alldels för korta så använde mig av strumpbyxor.
Gör så! Det är busenkelt, men om du vill bränna hål på dem, så se till att du använder dig av nylonstrumpbyxor. Då smälter kanterna på hålen ihop och repar inte upp sig.

penja:

va fina! så du använde alltså också strumpor? ska göra det där nån gång!


   
SvaraCitera
penja
Ämnesstartare

Nea:
Tack! Mm, eller ja, tyckte att strumpor var alldels för korta så använde mig av strumpbyxor.
Gör så! Det är busenkelt, men om du vill bränna hål på dem, så se till att du använder dig av nylonstrumpbyxor. Då smälter kanterna på hålen ihop och repar inte upp sig.

okej! ahaa, brände du dina hål? med en tändare då eller bara? är det svårt? 


   
SvaraCitera

penja:

okej! ahaa, brände du dina hål? med en tändare då eller bara? är det svårt? 

Nea:

Att ta bild på sin egen rygg med en webbkamera är snudd på omöjligt. Men ja, såhär ser de ut. De stora glittersakerna är ljusblå glasstenar, de små kaststjärnor. Och så använde jag mig av rökelser (eh, ja, det var det smidigaste jag kunde komma på) för att bränna hål i dem också.

'-'


   
SvaraCitera
penja
Ämnesstartare

Nea:

'-'

ojsan. minnet är bra men kort. nä men, brukar läsa saker utan att ta in vad jag läser pga tänker på annat. heh..


   
SvaraCitera

Hih, känner igen det där. Gör själv likadant ibland (särskilt i skolan, eh). ^^

penja:

ojsan. minnet är bra men kort. nä men, brukar läsa saker utan att ta in vad jag läser pga tänker på annat. heh..


   
SvaraCitera
Lounge

detta gjorde jag nyss

var jättekul

borde göra oftare


   
SvaraCitera