Aviseringar
Rensa alla

q ok nej


Ämnesstartare

Jag tror att jag dör.
Det är som när pojken ropar varg men.
Jag tror att jag dör.
'
Och haha, mitt första försök att ta mitt liv, i hela mitt liv, var i tisdags och herregud ingen märker ens. Ingen märker ens.

Vad händer.

På riktigt. Jag vill inte.


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

vill du leva så ska du det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dö inte jag vill träffa dig


   
SvaraCitera

[sad][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skulle tycka det vore värre om folk märkt att man försökt ta sitt liv än inte.

I vilket fall, må bättre


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kan jag leva kan du leva, tro mig snälla


   
SvaraCitera
Lounge

frida jag såg ditt meddelande i forumet i tis

men eftersom du ej svarade på citeringen antog jag att du ej ville prata om det

jag finns här för dig om det kan vara till hjälp på ngt sätt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

STORM:

Jag tror att jag dör. Det är som när pojken ropar varg men.Jag tror att jag dör.'Och haha, mitt första försök att ta mitt liv, i hela mitt liv, var i tisdags och herregud ingen märker ens. Ingen märker ens.Vad händer.På riktigt. Jag vill inte.

lägg av, bli inte som jag, vi pratar inte mycket, för jag e en feg douche men du betyder mycket. försök inte ta livet av dig. jag gillar dig otroligt mycket. snälla må bättre. snälla. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

börjar gråta nu, för jag vet hur jobbigt allt kan bli. snälla prata med mig eller någon du känner dig bekväm att prata med... snälla rara. må bättre. du är så jävla fin frida.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hörru! näe!
du är jättebra på så många sätt. vad är det som gör ont?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

:(, varför mår du dåligt gumman! 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har du tänkt söka hjälp?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det som inte dödar dig blir du endast starkare utav, talar av erfarenhet! [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åh vad bra att du lever än! Att leva kan vara rent förjävligt, men det behöver ju inte va så. Jag tror att kan få ett liv som du vill ha det, med hjälp eller utan.

Känner dig inte väl, men skulle så gärna lära känna dig o det går inte om du inte lever och jag lovar det går att ändra sitt liv hur svart det än verkar.

Prova allt du kan tänka dig som kan hjälpa något utav det måste ju fungera eller allt tillsammans kanske.

Om det är omgivningen, byt omgivning eller ändra den gör det mesta av den, om det sitter i huvet ändra ditt tänk, om du inte hittar någon förklarning alls till varför du mår dåligt kan det vara fysiskt då kanske du har en näringsbrist eller det kanske hjälper med antidepp.

Kram


   
SvaraCitera