Aviseringar
Rensa alla

Queefing


Ämnesstartare

Det här skäms jag så över. Hade sex med en kille en gång och det kom en jättepinsam queef men jag kunde inte kontrollera det! Tack o lov skratta han bort det men det var så sjukt pinsamt. Vad ska jag göra?


   
Citera
frukt

Inget att göra åt, sånt händer. Lär dig att skratta med det!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du menar fittprutt?
gulligt ju


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

miriam_no: Vad ska jag göra?

Inget?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ska vi queefa lr 


   
SvaraCitera
Kudhos

skratta och gå vidare. Inget att skämmas över.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skratta och skäms. inget att gå vidare över.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lite slask och pruttljud ingår i paketet, inget du kan välja bort!Cool


   
SvaraCitera

Händer alla hela tiden, det är inga konstigheter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

byt till en annan ställning, spänn magmusklerna och sträck ut ryggen. värst är att vara i missionärsställning och med kraftigt rundad rygg, som när benen ligger över hans axlar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad är en queef?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zymba:
Vad är en queef?

tror det är

Lonesome Sparrow: fittprutt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aha.. Aldrig fittpruttat själv men tror inte direkt det är nån som bryr sig, verkar vara ganska vanligt och man är ju ändå inne i den erotiska stämningen så tror inte att en liten fittprutt är särskilt märkvärdig. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det är väl förövrigt inte så värst konstigt att det kommer ljud när man trycker in något i något som är trångt och blött. Men ja, det kan låta lite funky men det är inget du kan göra något åt eller bör skämmas över.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sånt händer alla fittor. Alla. Försök inte maskera det eller byta ställning utan bara acceptera att det är så det är. Ingen som har lite koll på hur kvinnokroppen fungerar kommer att tycka att det är det minsta konstigt. 


   
SvaraCitera