Aviseringar
Rensa alla

Quit facebook


Ämnesstartare

Hur ska du då kunna gilla felix ketchup på facebook?


   
SvaraCitera
zIGGE

Chibibbi:

Har använt facebook i fyra år. Har aldrig upplevt det på det sättet.

Sen för att vara ärlig så har du inget irl socialt samspel att jämföra med, eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

zIGGE:

Sen för att vara ärlig så har du inget irl socialt samspel att jämföra med, eller?

ohohoo! [surprised][crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

zIGGE:

Sen för att vara ärlig så har du inget irl socialt samspel att jämföra med, eller?

Hur kommer sig att du känner att du behöver uttrycka dig på det här sättet?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag kom fram till att jag sitter på fb mindre än vad jag tror.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zsasz:

Woot?, Tycker själv det låter en bit mer än "väldigt, väldigt, väldigt lite", jag tycker jag är inne ganska "normalt", går in någon minut ett par ggr per dag för att checka meddelande och scrolla igenom andras inlägg lite snabbt, totalt runt 5min per dag..

haha okej det ligger nåt i det, jag gör inte ens det. jag kollar fb för att se om nån sagt nåt och lite nyheter och det är inte ens 5 min och det är inte heller varje dag.

Zsasz:

Hur länge sitter folk på facebook om dagen egentligen?

flera timmar eller så. kan ta min lillebror som ex som inte stänger ner fb en enda gång under dagen typ. är inne i skolan oavbrutet och även hemma oavbrutet


   
SvaraCitera
zIGGE

Chibibbi:

Hur kommer sig att du känner att du behöver uttrycka dig på det här sättet?

Det var bara en fråga för att du skrev som att du kunde säga emot honom, vilket jag tycker är fel när man inte kan. Du ska absolut inte känna dig kränkt. Det får du inte tro var meningen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

zIGGE:

Det var bara en fråga för att du skrev som att du kunde säga emot honom, vilket jag tycker är fel när man inte kan.

Det var inte min intention. Jag berättade om min egen upplevelse, bara. Det var inte kritik, bara ett försök att visa ett exempel på att det är lite olika för alla. Vissa blir "SAP" och andra får det lättare att ta kontakt med andra och göra upp IRL-planer.

zIGGE:

Du ska absolut inte känna dig kränkt. Det får du inte tro var meningen.

Ingen fara!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mattias94:

Så jag undrar om det är fler därute som antingen har tagit bort sitt fb-konto eller funderar på att göra det, och isf utav vilken anledning?

ja. har ändå aldrig förstått hysterin kring facebook. vill jag kontakta någon långt borta finns det telefon eller skype.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vet inte helt säkert vad facebook är, har aldrig besökt det. Men om jag inte har det så är det med stor sannolikhet dåligt. Ta bort.


   
SvaraCitera