Aviseringar
Rensa alla

"Blattar" gör remake av SD's valsång


Ämnesstartare

jag är gud:

Men får svt göra sånt?

Ingen aning. Sålänge dom inte tjänar pengar på låten så tror jag inte det är olagligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sheriffen:

Ingen aning. Sålänge dom inte tjänar pengar på låten så tror jag inte det är olagligt.

ok [party]

Jag tycker det är så jävla svårt att ta ställning till detta med invandringen. Jag har många kompisar som är invandrare, alla dessa sköter sig till 100% är hur sköna som helst och så vidare. Sedan finns det ju dem som är kriminella osv. Men det är ju samma sak med svenskarna vissa är sköna vissa inte.

Sedan måste man ju fan hjälpa varandra. Om det är krig i deras länder är det väl rätt självklart att de skall få komma hit istället för att dö.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag är gud:

Jag har många kompisar som är invandrare, alla dessa sköter sig till 100% är hur sköna som helst och så vidare. Sedan finns det ju dem som är kriminella osv. Men det är ju samma sak med svenskarna vissa är sköna vissa inte.

Finns många som röstar på Sverigedemokraterna och har vänner som är invandrare och även pojk/flickvänner som är invandrare, det jobbiga är dock att komma ut ur garderoben inför dom då det finns mycket fördomar.

jag är gud:

Sedan måste man ju fan hjälpa varandra. Om det är krig i deras länder är det väl rätt självklart att de skall få komma hit istället för att dö.

Jag är för tillfällig hjälp men att dom ska få åka hem när det har blivit stabilare i deras hemland. Sen finns det även militär biståndshjälp som Sverige t.ex har i Afghanistan som på sikt kommer att göra landet tryggare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sheriffen:

Jag är för tillfällig hjälp men att dom ska få åka hem när det har blivit stabilare i deras hemland. Sen finns det även militär biståndshjälp som Sverige t.ex har i Afghanistan som på sikt kommer att göra landet tryggare.

Okej, jo men det är som sagt svårt. Jag känner att jag inte är tillräckligt påläst för att kunna fortsätta detta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera