Aviseringar
Rensa alla

"Designers" borde aldrig få befatta sig med Internet. Någonsin.



   
Citera

Jag har all tid i världen att navigera mig genom dessa spel för att få reda på var närmsta butik ligger!


   
SvaraCitera

[bigsmile]


   
SvaraCitera

finns värre sidor


   
SvaraCitera

åh vad fina [love]


   
SvaraCitera

nä var inne och kollade några. var ju fan bara jobbigt..

var en med en jetpack, och det hela gick egentligen ut på att fånga burns och klicka sig vidare till olika menyer :S vilket skit, fattade de inte själva tt man bara skulle bli irriterad på skiten?


   
SvaraCitera

Vad är det för fel på det där då?


   
SvaraCitera

om man är en jvla linux nörd jävel kanske men vanligt folk gillar kreativitet inom det visuelle mediet vilket tydligen itne innåtvända linuxhoror inte fattar. se alla gränssnitt till program till *nixbaserade system.

fuck linnux!!!!! fuck linus horhals (torvalls).!!!!!!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

finns värre sidor

Länka gärna om du har något riktigt gräsligt, i synnerhet om det är flashbaserat.

ööörkarn:

Vad är det för fel på det där då?

Bortsett från att de är långsamma utav bara satan (en av dem tog över en minut att ladda på min 10 mbit-lina,) är omöjliga att hitta det man söker på, inte överhuvudtaget går att använda på netbooks eller mobiltelefoner, inte går att använda om man har nedsatt syn, spelar irriterande ljud, har distraherande animationer som gör det svårt att urskilja vad som är information och vad som är trams och i allmänhet är ganska fult, menar du? Tja, ingenting särskilt.

döög:

vanligt folk gillar kreativitet inom det visuelle mediet

Om "vanligt folk" hade gillat den här sortens "kreativitet" hade vi alla kört Microsoft Bob idag.


   
SvaraCitera

Gentlernen:

Om "vanligt folk" hade gillat den här sortens "kreativitet" hade vi alla kört Microsoft Bob idag.

wahh wahh skriv lite kommandon i din terminal linuxbäbbis


   
SvaraCitera

Gentlernen:

Bortsett från...

Det funkar utmärkt för min del. Och varför ska man surfa på mobilen? En mobil är väl ändå till för att ringa och smsa, eller fota/filma på sin höjd. Ska man ut på nätet har man datorn.

Ljudet kan man med ett enkelt knapptryck stänga av...


   
SvaraCitera

döög:

om man är en jvla linux nörd jävel kanske men vanligt folk gillar kreativitet inom det visuelle mediet vilket tydligen itne innåtvända linuxhoror inte fattar. se alla gränssnitt till program till *nixbaserade system.

fuck linnux!!!!! fuck linus horhals (torvalls).!!!!!!!!

döög:

wahh wahh skriv lite kommandon i din terminal linuxbäbbis

[bigsmile]

håller med dögg


   
SvaraCitera

Vissa var bra - vissa var dåliga.
Okej, de var inte användarvänliga men det försökte de inte vara heller.
Och vad menas med "designer"?


   
SvaraCitera

ööörkarn:

Och varför ska man surfa på mobilen? En mobil är väl ändå till för att ringa och smsa, eller fota/filma på sin höjd. Ska man ut på nätet har man datorn.

En hel del folk där ute behöver ha tillgång till nätet när de är ute o.s.v.

Att man ens försvarar en sådan här våldtäkt. /facepalm. Image


   
SvaraCitera

Finns designrar som inte gör flashsmörja också :3.


   
SvaraCitera