Aviseringar
Rensa alla

"dölja" crush


Ämnesstartare

Hej. Har tänkt lite på en sak... när ni har en crush på någon hur brukar ni göra för att dölja det. Alltså inte visa sig för intresserad. hur gör man det liksom?

tack på förhand


   
Citera

Ignorerar?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Ignorerar?

de väl bra fast då kan man inte lära känna personen...


   
SvaraCitera

Inte ens upplevt problemet.

Men det är väll som med mycket annat, har du bara lite självbehärskning så kommer det gå bra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

Inte ens upplevt problemet.

Men det är väll som med mycket annat, har du bara lite självbehärskning så kommer det gå bra

inte crushat? hmm.. tack ska tänka på det[smile]


   
SvaraCitera

jag är oerhört dålig på att dölja mina känslor, när jag är intresserad av någon så är det oftast jävligt uppenbart på mitt kroppsspråk. och så får jag tunghäfta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Köffein:

när jag är intresserad av någon så är det oftast jävligt uppenbart på mitt kroppsspråk

Ja det just de jag menar. Har också svårt för att ha ett avslappnat kroppspråk när jag är intresserad av någon. Är ja inte intresserad bryr ja mig inte alls hur jag rör mig, och vad ja säger dock.


   
SvaraCitera

Stoneface + inte titta på personen. Funkar alltid [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Brukar dra bruden i håret, reta henne och lägga pruttkuddar på hennes stol så ofta jag kan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tack för alla bra tips[love] ska tänka på det...


   
SvaraCitera

Varför vill du dölja det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

respons:

Varför vill du dölja det?

vill inte få dåligt rykte osv.. sen finns det många som blir lite "freaked-out" när de vet att nån är kär i dem.


   
SvaraCitera

eppesen:

vill inte få dåligt rykte osv.. sen finns det många som blir lite "freaked-out" när de vet att nån är kär i dem

What, hur gammal är du? 12? Gå fram till flickan och fråga henne om hon vill umgås med dig. Vill hon inte så glömmer du henne, vill hon så är det bara att köra. Problem solved.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

respons:

Gå fram till flickan och fråga henne om hon vill umgås med dig. Vill hon inte så glömmer du henne, vill hon så är det bara att köra. Problem solved.

Om man kunde skippa alla konsekvenser efteråt så hade ja verkligen gjort det...[wink]


   
SvaraCitera

eppesen:

Om man kunde skippa alla konsekvenser efteråt så hade ja verkligen gjort det...

Vilka är konsekvenserna? Rädd för att hon ska säga nej och prata om det med sina kompisar? Man up.


   
SvaraCitera