Aviseringar
Rensa alla

"En deppig dag"


Ämnesstartare

Renesmee:

Har sökt jobb hela dagen!

fan vad bra av dig!

Renesmee:

Ska jag verkligen ge mig så lätt? Ja, det ska jag. Tack för tipset [love]

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

supply:

fan vad bra av dig!

Att söka jobb är förnedring på högsta nivå [smile]

Macktorsken:

skicka 3 sms vart?

Till en person som ej ville ha dem.

Nachac:

Du kan få komma och fira mig om du vill.

Ska jag fira dig? Fyller du år? Grattis!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Renesmee:

Att söka jobb är förnedring på högsta nivå [smile]

hur så?


   
SvaraCitera

Renesmee:

Till en person som ej ville ha dem.

skicka ej då! de e fett jobbig o få sms från personer som man ej gillar. skicka till någon som uppskattar doM! [smile]


   
SvaraCitera

supply:

hur så?

hon talar i tungor tror ja.

de e inte alls förnedrande [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Renesmee:

Ska jag fira dig? Fyller du år? Grattis!

Tack så mycket!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

de e inte alls förnedrande [wink]

Jo. Jag lämnade mitt CV till en kille (med väldigt trevligt utseende), och hans min var obetalbar. Sen så sa han typ "åh. tungt CV." och han var jäkligt sarkastisk. silence is everything


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Renesmee:

Till en person som ej ville ha dem.

radera numret kvinna! [mad]

poor little baby monkey dear för övrigt [sad]
kram [love]
vet hur det känns


   
SvaraCitera

Renesmee:

o. Jag lämnade mitt CV till en kille (med väldigt trevligt utseende), och hans min var obetalbar. Sen så sa han typ "åh. tungt CV." och han var jäkligt sarkastisk. silence is everything

eh vafun, de va ju inte förnedrande. en del e otrevliga bara, man får ba ta det!!!! Men hur långt e ditt CV?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

hon talar i tungor tror ja.

de e inte alls förnedrande [wink]

hepp

Renesmee:

Jo. Jag lämnade mitt CV till en kille (med väldigt trevligt utseende), och hans min var obetalbar. Sen så sa han typ "åh. tungt CV." och han var jäkligt sarkastisk. silence is everything

Duktigt att du orkade åtminstone.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

Men hur långt e ditt CV?

Inte så långt. Men så snackade vi lite musik efteråt faktiskt. Jag berättade att jag spelade gitarr och så. Men nä, det blir nog inget. För man får alltid svaret "vi söker ingen just nu". [sad] Så står man där med sina puppyeyes och typ "gör ett undantag för mig, snälla du[cute]"

Lilla Lady:

radera numret kvinna! [mad]

Ja, får väl göra det. Men nej, jag kan inte. Har förstört allting som någonsin funnits mellan oss två. Men jag blir bara så orolig över saker, trots att han klart och tydligt bett mig att inte bry mig. Inte ringa. Inte skicka sms. Ingenting.

Kan inte fatta att jag skickade 3 sms... Skrattar åt mig själv när han inte svarade. [sad]


   
SvaraCitera

Renesmee:

Inte så långt. Men så snackade vi lite musik efteråt faktiskt. Jag berättade att jag spelade gitarr och så. Men nä, det blir nog inget. För man får alltid svaret "vi söker ingen just nu".

Frågar du inte innan om dom söker sommarjobbare?

Renesmee:

Så står man där med sina puppyeyes och typ "gör ett undantag för mig, snälla du"

Hota me vatten o bröd istället [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Renesmee:

Ja, får väl göra det. Men nej, jag kan inte. Har förstört allting som någonsin funnits mellan oss två. Men jag blir bara så orolig över saker, trots att han klart och tydligt bett mig att inte bry mig. Inte ringa. Inte skicka sms. Ingenting.

Jo gör det, du kan inte hålla på sådär längre, även om det är svårt.
Om han säger att du inte behöver bry dig så ska du inte bry dig om honom längre. Han är inget att ha

Renesmee:

Kan inte fatta att jag skickade 3 sms... Skrattar åt mig själv när han inte svarade. [sad]

det känns inte direkt fint att bli dissad [sad]
arsle han är!

men ta ett djupt andetag och radera numret för ditt eget bästa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lilla Lady:

arsle han är!

Nej, det är han inte. Han behöver bara inte mig och mitt medlidande. Trots att jag älskar honom. Och han vet ju precis själv hur det är att älska någon som inte älskar en tillbaka.. Så jag vet inte. Kan han inte bara underlätta det för mig?

Numret får stå kvar som ett minne.. Måste bara försöka låta det vara ett sådant [sad][sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

Frågar du inte innan om dom söker sommarjobbare?

Söker inte endast sommarjobb. Men jo, det gör jag. Och dem säger att de inte söker något för tillfället, men ändå kan ta CV:et .. Typ så [crazy]


   
SvaraCitera