Aviseringar
Rensa alla

"endera dagen"?[shake]


Ämnesstartare

vad bertyder det?:O mailade min lärare och frågade när han trodde att tentorna skulle vara rättade, så svarade han bara så[sad]


   
Citera
Ämnesstartare

Men snälla gugge. Om du inte kan sådana här saker så Googla åtminstone innan du gör bort dig på detta sätt.

Endera betyder antingen någon eller antingen plus synonymer, givetvis.
Förslagsvis menade han någon i detta fall.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hehehehehehehhehehehhehe blondie[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Han visste antagligen inte och ville få det att låta som att han hade totalkoll, fast han egentligen satt hemma med fötterna på bordet och skägget fullt med ostbågar.
Tentorna har han antagligen råkat ha bort.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Han menade typ "det kommer vafan, chilla".


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HÅLL KÄFTEN JAG HAR ASKER AT GÖRA DJÄVLA SNORELVE DTOR DU ATT DU ÄR DEN ENDA JAG HAR ATT GÖRA MED ELLER!? VET DU HGUR JOBBIGT DET ÄR AT VARA LÄARE?! FY FAN SLUTA NÅGON GÅNG FÖR FAN DET ÄR VINTER OCKSÅ JAG IVLL BARA TATT DET SKA ARA SOMMAR! JAG ÄR SOM DU INNERST INNE! JAG VILL BARA BADA! JAWG GRÅTER VARJE GÅNG DET SNÖAR NU! DETÄR FAN MARS DET BORDE VARA VÅR! FAN JAG BLIR SÅ LESS PÅ ATT BO I DET HÄR DJÄVLA SKITLANDET ALLTSÅ SLUTA SULTA SLUTA SLUTA SLUTA FRÅGA MIG SLUTA PRESSA MIG DU ÄR PRECIS OSM MIN FRU LÅT MIG VARA FÖR FAN JAG AHHHHH FAAAAN NU FGÅRTER JGF AOKSÅ SER DU HUR DÅ FÅR MIG ATT MÅ!? SER DU!? SER DU?! JAG HATAR DIG!!!! DEN KOMMER NÄR DEN KOMMER!!!!

menade han


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Men snälla gugge.


   
SvaraCitera

Är det bara jag som tycker att det var ett konstigt sammanhang att använda ordet "Endera" i?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Men snälla gugge. Om du inte kan sådana här saker så Googla åtminstone innan du gör bort dig på detta sätt.

men jag var trött kanske![sad]

enhimmelskdrog:

hhehehehhehe blondie[crazy]

ska DU säga[no-no]

isola:

Han visste antagligen inte och ville få det att låta som att han hade totalkoll, fast han egentligen satt hemma med fötterna på bordet och skägget fullt med ostbågar.
Tentorna har han antagligen råkat ha bort.

åhney[cry] men vad har ostbågarna med saken att göra?[blush] hetsäter han för att dämpa sin ångest?[sad]

Oväntad:

Han menade typ "det kommer vafan, chilla".

[chocked][chocked] tänk om han blev sur och tycker jag är tjatig och rättade jätteelakt nu![surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

farbror gugge:

ska DU säga[no-no]

är inte blond längre [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

farbror gugge:

men vad har ostbågarna med saken att göra? hetsäter han för att dämpa sin ångest?[sad]

Nej, han vill bara inte jobba.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Videovåld:

JAG HAR ASKER AT GÖRA DJÄVLA SNORELVE

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

är inte blond längre [smile]

jo egentligen! du bara kamouflerar dig!

isola:

Nej, han vill bara inte jobba.

elakt[cry] blir så nyfiken[sad]

Videovåld:

menade han

nä han verkar ganska lugn och snäll på utsidan[blush]

Nintendo:

Men snälla gugge.

[sad]

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Är det bara jag som tycker att det var ett konstigt sammanhang att använda ordet "Endera" i?

vet ju inte vad det betyder[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

farbror gugge:

jo egentligen! du bara kamouflerar dig!

är ju rätt mörkhårig egentligen [no-no]


   
SvaraCitera