Aviseringar
Rensa alla

"erektionspaus"


Ämnesstartare

Tja, jag och min tjej har varit tillsammans i ungefär två veckor men under den andra veckan så har snoppen inte funkat som den ska... [crazy] Mitt under att vi har sex så kan den bara slakna utan någon anledning men om min tjej fortsätter att smeka mig så blir den hård igen efter ca 2 min. Det blir likadant när jag onanerar själv, alltså att den helt plötsligt blir slak (efter kanske två min) men den reser sig upp igen när jag fortsätter att smeka den. Min fråga är vad det beror på, kan man göra någonting åt det och är det någon mer som har/haft samma problem.


   
Citera

Mer förspel?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nja... vi har endå förspel i kanske 10 minuter och jag har ju så klart erektion när vi börjar ha sex.


   
SvaraCitera

Slicka henne när den slaknar då, det måste inte vara allt i världen.

Har haft samma problem, men förspel funkar, även om jag har erektion när jag väl penetrerar min flickvän.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Får prova om den reser sig upp nästa gång. Det konstiga är att den faktiskt har slaknat under tiden som hon har smekt den också...


   
SvaraCitera

Men pröva med ett rejält förspel.


   
SvaraCitera

du har klamydia, så min kompis upptäckte det, det är ett av de första tecknen tydligen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Får göra det [smile]


   
SvaraCitera

kapa den


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aj då....


   
SvaraCitera

ville920:

Aj då....

yep


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inga prestandabekymer?

passaro:

kapa den


   
SvaraCitera

ville920:

men under den andra veckan så har snoppen inte funkat som den ska

Men du hade inga problem alls under första veckan?

ville920:

Det blir likadant när jag onanerar själv

Har det hänt förut eller har det inträffat sen du träffade tjejen?

Att det händer även när ju runkar hemma i lugn och ro tyder ju på att det inte ar ett prestationsångestproblem.

Du kanske har andra problem? Ångest för att du slarvat i skolan eller ljugit för dina föräldrar eller nån polare?

Eller så kan det ju helt enkelt vara så att din kropp fungerar lite annorlunda än många andra. Erektionsavvikelser är ganska vanligt. Så länge man kan ha sex och det känns bra ser jag inget fantastiskt problem. Lite jobbigt om den slaknar när man ligger kanske..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Under första vecka så fungerade allt perfekt.

Ja har bara hänt sen jag träffade tjejen. Nja det tvekar jag på, det är inget jag har tänkt på iallafall (med ångesten alltså).


   
SvaraCitera

MEEEN. Om du får orgasm så kan den ju bli mindre eller slak..... Poblem solved


   
SvaraCitera