Aviseringar
Rensa alla

"greppare" / förlängd arm typ


Ämnesstartare

i 5an hade min före detta vän en slags avlång grej som man höll i, och längst ut fanns det som en "klo" Image
klon stängdes om man klickade på en avtryckare som fanns där man höll den. den var i plast och var inte elektronisk.
vad heter dessa?
var får man tag i dom?


   
Citera
Ämnesstartare

Låter som en sådan som pensionärer med reumatism/människor mer rörelsehinder använder [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Låter som en sådan som pensionärer med reumatism/människor mer rörelsehinder använder

ja men typ. men det var mer en leksak, tror de fanns på teknikmagasinet.
Image
såhär.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Googla på griptång så hittar du säkert någon som säljer [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

clas ohlson lär ha det


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Googla på griptång så hittar du säkert någon som säljer

respons:

Skräpplockare!

tacktack bra alternativ ni är bäst

men just den jag letar efter var mer som en leksak, påminde lite om transformers lite robotaktigt etc.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HITTADE SWAG
Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anekdot som ni tvingas läsa:

När jag var sju år gammal åkte min familj (och jag..) till Köpenhamn.
Vi tältade där och åkte runt för att se på fina saker.
I en affär hittade vi nagelborstar som såg ut som djur och jag blev helt nuts och lyckades tjata till mig en (en nagelborste liksom :S).
Hela dagen efter det gick jag runt med min lilla nagelborste (som såg ut som en sköldpadda) och var lycklig. När vi sen bestämde oss för att gå upp i ett högt torn som finns i Kphmn för att se på utsikten tyckte jag att sköldpaddan skulle få uppleva lite också. Så jag höll ut den över räcket och vrålade typ: Kolla vad fint!!!1
Sen tappade jag den... Självklart.
Som tur var (för mitt sjuåriga lilla hjärta) landade den på en avsats längre ner på tornet. Jag sträckte mig ut genom gallret och försökte nå, men det gick inte.
Då kom en spinkig liten dansk pojke fram med sin GRIPKLO!!!!!1 och hjälpte mig hämta tillbaka sköldpaddan med den. Dagen var räddad.

WOOoop wooop.

Ja det var allt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

krasch:

Då kom en spinkig liten dansk pojke fram med sin GRIPKLO!!!!!1 och hjälpte mig hämta tillbaka sköldpaddan med den. Dagen var räddad.

WOOoop wooop.

Ja det var allt.

[love][love][love]


   
SvaraCitera