Aviseringar
Rensa alla

"Hela EU förbjuder Förintelseförnekelse”


Ämnesstartare

Sming:

den så kallade ”Förintelsen”

Sming:

denna påstådda men aldrig bevisade händelse.

Du blir ju bara galnare och galnare för varje inlägg. Du kommer förmodligen toka ur snart och göra skolmassaker, sök hjälp innan det är för sent.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

förintelseförnekare är ju bara efterblivna så ja. Mer idioti bör förbjudas


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rödingajävel:

Du blir ju bara tokigare och tokigare för varje inlägg. Du kommer förmodligen toka ur snart och göra skolmassaker, sök hjälp innan det är för sent.

Så tragiskt att ännu en själ missförstår mig nu, vilka felsteg har jag egentligen tagit för att förtjäna denna misstro? [sad]

Vad jag vill diskutera är själva händelsen, vilket du hade fått klart för dig om du bemödat dig att läsa frågeställningarna. Jag är ingen förintelseförnekare. Men likväl tycker jag inte att man ska få inskränka yttrandefriheten genom att förbjuda vissa åsikter från att uttryckas.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är efterblivet att förbjuda det. Lika efterblivet att förneka denna händelse som är en av de mest dokumenterade händelserna i världen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sming:

Vad jag vill diskutera är själva händelsen, vilket du hade fått klart för dig om du bemödat dig att läsa frågeställningarna. Jag är ingen förintelseförnekare. Men likväl tycker jag inte att man ska få inskränka yttrandefriheten genom att förbjuda vissa åsikter från att uttryckas.

När du helt utan att framföra någon källkritik refererar till en konspirationsteoretisk naziblogg som skriver att Förintelsen är påhittat vet jag inte riktigt hur du förväntar dig att folk ska reagera?

Håller med passaros och framtidstron är döds inlägg förövrigt.


   
SvaraCitera

Bara en idiot skulle ju förneka förintelsen men känns lite konstigt att man ska kunna hamna i fängelset för det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Väldigt inkonsekvent om detta är den enda idioti som ska vara olaglig.


   
SvaraCitera
JLm
 JLm

”Det är oacceptabelt att förneka eller minimera den etablerade historien om det den stora kärleken till Den Europiska Gemenskapen (…).


   
SvaraCitera

Fullständigt idiotiskt, rättsvidrigt och skrämmande...

vart är världen på väg?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag förstår inte, vad är Förintelseförnekelse? har nåt hänt judarna?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sming:

Visst, det är bra att du tar upp det. Men nu var det knappast något som jag tog ställning till i min frågeställningen, så du kan inte beskylla mig för något.

jodå. jag kan beskylla dig för att sprida felaktig information. om inte du kollar upp dina källor bättre än så är du inte annat än ansvarig för det.


   
SvaraCitera

Det är patetiskt. Vart tog åsiktsfriheten vägen?


   
SvaraCitera

ööörkarn:

Vart tog åsiktsfriheten vägen?

sedan vet jag inte om man kan säga att man tycker att en händelse inte har existerat


   
SvaraCitera
JLm
 JLm

internet:

sedan vet jag inte om man kan säga att man tycker att en händelse inte har existerat

Givetvis! Maken sade, att han postade kortet till svärmor, men gjorde det inte.


   
SvaraCitera

Hur mycket jag än tycker att dessa förintelseförnekare är väldigt förvirrade individer så tycker jag ändå att deras rätt till sin åsikt står över det mesta.


   
SvaraCitera